Krampe starter i læg.


jannie1234
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg ved ikke om det her er det rigtige forum at spørge, men er ved at løbe tør for ideer.

De sidste 2-3 år er jeg jævnligt vågnet op om natten ved at jeg får en slags krampe i min højre læg. det går så ud i hele kroppen hvor jeg har et slags epileptisk anfald (er blevet testet, men det var det ikke). Det hele sortner for mig, og jeg har ikke kontrol over hvad der sker indtil jeg "besvimer" i søvne. Jeg kan ikke vækkes efterfølgende, men vågner til vækkeuret om morgenen, og hele min krop er ødelagt og gør ondt.

Sygehuset er ikke til så meget hjælp, da de ikke gør noget.

Så ville høre om der er andre der har prøvet noget lignende?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hejsa. Det lyder da ikke særlig rart for dig :-( Og det er da godt nok træls de ikke vil gøre mere ved det på sygehuset, for det er da ikke til at leve med!

Kan det være fordi du måske producerer for meget mælkesyre i kroppen? Det er jo ofte det, der udløser kramper hos mange...

Ellers så kan jeg anbefale sådan en fætter her:

http://www.bot-forhandler.dk/mennesker/bandager/skinnebensbandage

Den går ind og giver varme til musklen pga der er keramisk ler i. Og varmen kan ofte få musklen til at slappe af og derved spænder man ikke.

Det er da ihvertfald et forsøg værd. Jeg kender flere, der hr prøvet den med succes. Du kan finde produkterne her:

http://www.bot-forhandler.dk/

Jg har selv bestilt derfra flere gange og de sender fra dag til dag, så super service også.

Håber på det bedste for dig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share