Sign in to follow this  
Løberen.

Kostplan til vægttab

Recommended Posts

Hej


Jeg vil gerne i gang med at tabe mig, men jeg må indrømme, at jeg er ret lost ift., hvor mange kcal jeg må indtage, hvis jeg skal tabe mig, og også hvad jeg skal spise til de forskellige måltider.


Jeg er en pige på 170 cm høj og vejer ca. 65-67 kg, og jeg er begyndt at tage mere og mere på de seneste par år. Jeg dyrker motion 2-4 gange om ugen. Nogle gange mindre, nogle gange mere. Jeg er også begyndt at indtage for meget kage og slik, hvilket jeg gerne vil stoppe med, da jeg før i tiden var rigtig god til at holde mig fra det. Jeg er næsten lige startet i fitnesscenter, så hvis der er nogle, der også ligger inde med et træningsprogram, må I meget gerne dele det.



Jeg har ikke råd til en diætist, så det er udelukket, men kostplaner modtages meget gerne :)




Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak for svar

Det er lidt forskelligt, hvad jeg plejer at spise, men starter som regel ud med skyr med bær og nødder til morgenmad, rugbrød med pålæg(kylling, kalkun, laks osv), grøntsager såsom agurk, rød peber, selleri, gulerødder, tomater osv., så går det tit galt, når jeg kommer hjem fra skole, hvor blodsukkeret nok er lidt lavt, så der spiser jeg også noget, og så spiser jeg aftensmad. Jeg drikker kun vand, minimælk og grøn te :)

Ja, det er vildt svært at stoppe med slik og kage, men jeg kan også mærke, at min krop ikke kan lide det, så jeg må tage mig sammen og stoppe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this