kettlebell og styrketrænings program


Jesus
 Share

Recommended Posts

Hey.

Jeg er på udkig efter 2 ting og et par spørgsmål.

Jeg mangler styrketræningsprogram med kun barbell.

Og så mangler jeg et KB program til 6 dage om ugen.

Jeg har lavet det her program: Squat/BOR/MiliPress/BenchPress/Good mornings/Shrugs/Biceps curls og frenchpress....Dur det til noget??

Jeg undrer mig over hvorfor ligegyldigt hvad program jeg prøver, så har jeg ikke rigtig nogle muskler i øvre ryg så som trapezius og romboids. Jeg har prøvet at shrugs og facepulls men der sker ikke rigtig noget også selv om det er 80 kg i den ene og 40kg i den anden.

KB programmet kunne være Dag 1 swings/snatch. Dag 2 swings/CP. Dag 3 pause. Dag 4 forfra osv. Og her skal der laves mange øvelser ikke bare 3x10 og så færdig.

Så hvordan lyder det?? Nogen andre gode trænings forslag??

Link to comment
Share on other sites

Har gået og tænkt lidt over det.. Er vel ikke en god ide at jeg blir tungere, ved heller ikke om jeg stadig kan lave kropshævninger med mine 110kilogram. Men ihvertfald så er jeg begyndt med 0 alchohol i mit liv så mon ikke det hjælper. Det er vidst noget med at det osse sænker forbrændingen noget.

Syntes ikke rigtigt at traps vokser ved rows udover at lattissimus Dorsi kun vokser, er vel også derfor min øvre ryg halter noget på grund af en masse rows..

Link to comment
Share on other sites

ved heller ikke om jeg stadig kan lave kropshævninger med mine 110kilogram.

Jeg kunne kun lave 1 - 1 1/2 pull ups i starten, jeg har altid holdt mig til Lat Pull Down

Men jeg gik sku bare i krig, og nu er jeg da noget bedre, jeg vejede 114 da jeg startede og ligger et sted omkring de 108 nu..

Link to comment
Share on other sites

Ok Albertsen får lige fat i sådan en til at lave pull ups med. Da jeg vejede 90 kunne jeg tage en 15 chinups men det er knap og nap 4 år siden nu.

Ja i grunden kan det vel være lige meget om man vejer 500kg så længe man har en nogen lunde lav fedt procent, min ligger på 27%, så der er et stykke vej endnu:-)

Fame boy.. Hvis det er mig du spørger så med 60kg på stangen så ikke noget helt vildt der.

Har vægtstang og bænk og squat stativ derhjemme. Tænkte kunne man ikke bare lave pullups, pushups, deadlift og squat som lidt træning?? Syntes nemlig så få øvelser som muligt.

Edited by Jesus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share