Hjælp til valg af cykel


teddy
 Share

Recommended Posts

Hej MOL

Står og skal have købt mig en cykel, jeg skal køre på til dagligt, dvs til/fra arbejde, kortere ture osv Umiddelbart ingen planer om at skulle sidde på den mere end max 10km af gangen ca.

Men da det er 15 år siden jeg har købt cykel, er jeg lidt på bar bund.

Jeg er interesseret i så lidt vedligeholdelse som muligt, da jeg ellers ved lysten til at cykle ryger og så er det for nemt bare at sætte sig ind i bilen i stedet, så jeg tænker indvendige gear, rullebremse og så er det jeg ikke har mange flere ideer.

Jeg har haft kigget lidt på http://cykelexperten.dk/avenue-broadway-xm-m-nexus-7sp-roller-f-r-2013-p-6996 og er i den stil jeg tænker og også det prisleje.

Er der nogle der kan guide mig, fortælle om det er et godt køb, om der er andet jeg skal gå efter eller lign?

Alt hjælp er meget værtsat :-)

Link to comment
Share on other sites

Var lige hurtig inden og kigge på deres hjemmeside og den cykel du har fundet.

Fandt denne cykel:http: //cykelexperten.dk/mbk-airborn-herre-7sp-roller-2014-a, har en kammerat, der har sammen model bare 7 år gammel. har kørt alle 7 år uden problemer.

Dette er kun et bud. Ved at købe Avenue, betaler du 15% mere for cyklen, kun for designe!

Personlig holdning, du kan ikke købe en cykel over nettet. Den SKAL prøves og fornemmes. Selvom du "bare" skal kører korte ture, ville det være kedeligt at købe en cykel, som man bare ikke sidder godt på. Sidder man bedre i bilen, bliver den nemt det hurtige valg.

Ned i den lokale cykelhandler, prøv, prøv og prøv. Og når cyklen er i hus, kan der forhandles en masse på ekstraudstyr. Lygte, lås m.m.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share