Sign in to follow this  
JulieSC

Sulten hele tiden - efter start på træning

Recommended Posts

Hej derude :)

Efter jeg er startet i fitness center (forbrænder mellem 250-700 kcal, 4-5 gange om ugen) er jeg simpelthen så sulten hele tiden. Før i tiden spiste jeg normale mængder, men nu er det bare tager overhånd. Jeg er derfor ingen resultater se, efter en måneds-tid.. hvilket er lidt umotiverende.

Jeg har også konstant lyst til søde sager, og det plejer jeg slet ikke.

Inden jeg startede i fitness center, løb jeg 2-3 gange om ugen 4-5 km. Nogle gange 7. Og der kunne jeg bare se resultater dagen efter (lyder meget vanvittigt, men det er faktisk sandt), og jeg spiste normale mængder af mad.

Mit spørgsmål lyder så: hvad er godt at spise, og hvordan får jeg mit mæthedsfornemmelse til at vare længere end 10-20 minutter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Og spis når du er færdig med træningen. Min egen erfaring er, at hvis jeg trækker den længe, bliver sulten uforholdsmæssig voldsom. Nødder (eller andet sundt fedt) er godt men husk også både protein og kulhydraterne.

Sjatspiser du, så prøv med større måltider så kroppen får lov at blive mæt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this