Råd til hvilke kosttilskud der kan hjælpe


Louise Storm Rasmussen
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg har gennem de sidste par år tabt næsten 30 kilo, det er gået meget langsomt og vægten er gået lidt op og ned i perioden også.

Jeg kæmper dog stadig med at få det sidste fedt/overskydende hud væk, der sidder på maven, lige under navlen. Er ikke sikker på, hvor meget af det der egentlig er hud og hvor meget der er fedt, men efter et så stort vægttab, er der træls at det stadig sidder der og jeg føler ikke der er noget af det jeg gør der hjælper. Jeg styrketræner 3 gange om ugen, både ben, mave, ryg og arme og så løber jeg nogle korte ture, jeg kan bare ikke løbe så meget lige ny, da jeg har fået en overbelastningsskade i knæet, som jeg er i gang med at genoptræne.

Nu har jeg så brug for råd til, om det evt. kunne være nogen form for kosttilskud, der kan give et skub på vejen, i forhold til at få bugt med det. Har ikke så meget forstand på det selv, synes det er en jungle med alt de forskellige slags der findes, så har meget brug for hjælp.

Hilsen Louise.

Link to comment
Share on other sites

Nej der findes ikke kost tilskud der fjerner fedt på maven..

Du kan med fordel bruge protein pulver HVIS du ikke får protein nok.. Men mærk dig i ordet TILSKUD.. Altså rigtig mad er at fortrække.. Du har tabt 30 kilo.. Så noget har du gjort rigtig, fortsæt med det til de sidste kilo og er væk :)

Evt. Gå til lægen hvis du er i tvivl om det er hud eller fedt :)

Link to comment
Share on other sites

Spiser også rigeligt af "rigtig" mad, så det er helt sikkert kun et supplement til min kost, men kan godt være jeg har brug for flere proteiner.

Men ja, det har jeg, man mister bare lidt tålmodigheden, når det hele går lidt i stå og man ikke rigtig kan se nogen fremgang mere, men skal nok bare prøve at finde den tålmodighed frem igen, tak :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share