Vejen mod en sub 7:30-tid i La Marmotte 2017 + Birkebeinerrennet


Svedbaronen
 Share

Recommended Posts

Søndag den 30/11 // Cykling

Havde en del tømmermænd søndag, men valgte at komme op og sidde lidt på cyklen og få svedt lidt af alkoholen ud. Det var en stille og rolig træning, hvor der ikke blev kørt intervaller eller noget.
35 min og det var dét.

Mandag den 1/12 // Styrke

Det var meningen, at jeg skulle træne ude på arbejde. Men da jeg lige ville slå et smut forbi Fabin Sport for at afdække mine resterende spørgsmål ifm. et eventuelt cykelkøb, røg denne idé. I farten glemte jeg at få træningstøjet med fra arbejde hvilket resulterede i, at jeg ikke havde nogle løbesko at udføre min styrketræning i. Derfor blev det i mine gode gamle leather boots, hvorfor jeg skippede opvarmingen på motionscyklen. Træningen blev dog helt fin.

  1. Squat (helt i bund og fokus på teknik): Opvarmning - 10*60 kg – 10*62,5 kg – 10*65 kg – 10*67,5 kg
  2. Bencurl: 6*35 kg – 10*50 kg – 10*52,5 kg – 10*55 kg – 10*57,5 kg
  3. Mave: 4 sæt af 15 gentagelser (ny øvelse for hvert sæt)
  4. Benspark: 6*40 kg - 10*55 kg – 10*57,5 kg – 10*60 kg – 10*62,5 kg
  5. Læg i benpresmaskine: 10*90 kg – 10*100 kg – 10*110 kg – 10*120 kg
  6. Triceps: Rope press down: 6*25 kg - 10*35 kg - 10*35 kg - 10*35 kg -
  7. Biceps: 21's: 1 sæt med 15 kg og 2 sæt med 20
  8. Strækøvelser

Og så cykler jeg i morgen og onsdag kommer der igen styrke på programmet. Herfra ændrer jeg en smule i ugens program. Meningen er, at jeg skal lave AT-test på lørdag, men idet at jeg skal ud og køre med en gruppe venner dér, kører jeg AT-testen om fredagen i stedet. For at være fit for fight holder jeg i stedet fri om torsdagen.

Link to comment
Share on other sites

Generelt er Vengen et bedre køb set med danske øjne. Dog synes jeg Fabins kommentarer omkring La Marmotte er lidt ved siden af. Jo, der er også en del flad kørsel i løbet, men som oftest vil du sidde pakket inde i en gruppe på de stykker, så det er nok ikke der du har super meget behov for en aero cykel.

Og overvej evt. om du kan komme til at sidde godt på en 54'er i stedet for. Jeg er selv 178, og vil umiddelbart mene at en 54'er passer mig bedre. Lidt længere frempind, men mulighed for at komme godt ned foran.

Link to comment
Share on other sites

Generelt er Vengen et bedre køb set med danske øjne. Dog synes jeg Fabins kommentarer omkring La Marmotte er lidt ved siden af. Jo, der er også en del flad kørsel i løbet, men som oftest vil du sidde pakket inde i en gruppe på de stykker, så det er nok ikke der du har super meget behov for en aero cykel.

Og overvej evt. om du kan komme til at sidde godt på en 54'er i stedet for. Jeg er selv 178, og vil umiddelbart mene at en 54'er passer mig bedre. Lidt længere frempind, men mulighed for at komme godt ned foran.

Det var nu også en sidekommentar fra dem. Det som de mest noterede var, at begge cykler nok skulle få mig op og i nogenlunde samme tid.

Jeg er med næsten stensikker garanti for lille til en 54. Jeg har i dag en 54 og har være nødsaget til at vende frempinden for at få mere vinkel og højde på. I foråret kørte jeg på en Trek Madone 56 nede på Mallorca, og den passede mig rigtig godt (ikke sagt at størrelsen er den samme som ved en Specialized.

Jeg var igen derude i går og fik styr på de sidste faktorer og det ser ud til at jeg nupper den. Kan simpelthen ikke sige nej til det.. Prisen er fantastisk; jeg får en ramme til en listepris på DKK 26.000, hjul til DKK 18.000, super gearing, endnu bedre krank, keramiske lejer, styr, sadel og alt det andet s-work-lir til en samlet pris på DKK 36.000. Listeprisen er samlet DKK 60.000.

Link to comment
Share on other sites

Den skal du nok blive glad for :smilerock: Hvad ender du med af farve?

Det bliver helt som den, jeg tidligere har lagt op. Den eneste ændring ift. billeder er, at jeg kommer til at køre med mekanisk gearing, S-works-kranksæt, og så bliver hjulene 60 mm Robal Rapid og ikke 65 mm Reynolds som cyklen på billedet står med.

Og ja, jeg både håber og tror, at jeg bliver glad for den :-)

Tirsdag den 2/12 // Cykling

Super meget arbejde i dag og benene var godt brugte ift. gårsdagens styrketræning. Derfor blev det blot til lidt cykling på en spinningscykel i ca. 40 min. Stille og roligt og watt-output lå mellem 110-275.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder sgu som en vild pris for den cykel. Du har ikke overvejet at smide de ekstra basseøre, det skal koste at få en ui2 eller sram red gruppe på?

God pointe, specielt med tanke på at elektronisk gearskifte nok vil holde en bedre brugtværdi når den engang skal sælges igen.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder sgu som en vild pris for den cykel. Du har ikke overvejet at smide de ekstra basseøre, det skal koste at få en ui2 eller sram red gruppe på?

Tak! Ja, jeg ved det - men på den anden side så skal man jo sige stop på et tidspunkt. Men når I nu presser mig, så kan det være at jeg går efter UI2 eller SRAM Red.. Jeg tror dig at UI2 koster 7.000 ekstra, hvilket bliver for meget i mine øjne.. Men det kan vel sættes på senere hen :-)

Link to comment
Share on other sites

Fed låge! Virkelig fed:-)

Betyder det så at der snart skal logges nogle flere udendørs kilometer? :laugh:

Tak. Svaret må ene og alene være JA! Og jeg skal faktisk ud på lørdag, men det bliver nok ikke på den nye endnu.. Den er nu sat til side, men dankortet skal lige igennem terminalen..

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 3/12 // Styrke

Der blev trænet styrke i går. Ikke helt så meget volumen som programmet bad om, men idet at jeg har afdækket træningspas hver dag lige siden mandag i sidste uge, har benene nok også brug for lidt ro - specielt set i perspektive i, at der skal køres AT-test på fredag.

  1. Squat (helt i bund og fokus på teknik): Opvarmning - 10*60 kg – 10*60 kg – 10*65 kg – 10*70 kg
  2. Stiff leg deadlift: 10*60 kg – 10*60 kg – 10*60 kg – 10*60 kg – 10*60 kg
  3. Mave: 4 sæt af 15 gentagelser (ny øvelse for hvert sæt)
  4. Benspark: 6*40 kg - 10*55 kg – 10*57,5 kg – 10*60 kg – 10*62,5 kg
  5. Læg i maskine (mærkelig maskine): 10*40 kg – 10*40 kg – 10*40 kg – 10*40 kg
  6. Strækøvelser

Jeg skiftede legcurl ud med stiff leg deadlift idet at mine haser drillede, da jeg forsøgte mig med legcurlmaskinen. Ingen grund til at stresse et eventuelt udsat område, og det er også fint med lidt variation.

Torsdag er der fridag, hvorefter AT-testen bare skal have fuld power. I dag torsdag, må jeg dog indrømme, at benene er noget ømme, så træningen har været helt fin må jeg vurdere.


Og så var jeg lige ved at gå ud af mit gode skind i dag - og er det nok stadig. En cykelforhandler smed tidligere i dag en Pinarello Dogma 65.1 inkl. Ultegra Di2-gearing (10 speed) op på facebook. En tidligere demomodel der havde kørt godt 500 km. Prisen var blot DKK 20.000. Jeg strøg direkte derhen efter arbejde.
Da jeg kom derhen var jeg noget ubeslutsom. Rammen er jo generelt super fed, men farven som grundlæggende er sort, men med orange kulør på gafler, ramme mv. var ikke min smag. Dertil havde cyklen yderst dårlige hjul på sin ramme, og standart styr+sadel, fremprind mv. En super fed pris, og butikken var også villige til at smide et andet hjulsæt på til en OK pris. Dog havde de bare ingen hjulsæt hjemme som på nogen måde sagde mig noget, og derved fik jeg bare ikke mavefornemmelsen omkring sådan et køb.

Derfor valgte jeg at tage hjem for at tænke over det. Jeg tænker stadig over at udskifte købet af Vengen til denne, men omvendt, så stod cyklen bare ikke særlig flot henne i butikken. Jeg har efterfølgende set en del videoer på nettet, og stadig synes jeg ikke at farven er voldsomt flot. Alt i alt, så er jeg nok mere overvejende omkring Vengen, men jeg er også bevidst om prisdifferencen. Nuvel, så er det ikke 16.000 som vi taler om, idet at meget skal udskiftes på Pinarelloen, inden at den bliver rigtig fed. ...Jesus, jeg hader det her cykelindkøb..

Link to comment
Share on other sites

Så godt de smed den på, og tænkte på dig da jeg så den. Men hvis prisen er 20k, så har du trods alt ret meget råderum til at købe nye hjul o.lign - og de behøver jo ikke blive købt i den butik :smile:

MEN, du skal altid vælge den cykel du synes er pænest, da det vil være den der får dig ud de dage hvor man ikke har lyst.

Link to comment
Share on other sites

Så godt de smed den på, og tænkte på dig da jeg så den. Men hvis prisen er 20k, så har du trods alt ret meget råderum til at købe nye hjul o.lign - og de behøver jo ikke blive købt i den butik :smile:

MEN, du skal altid vælge den cykel du synes er pænest, da det vil være den der får dig ud de dage hvor man ikke har lyst.

Jeg er helt enig med dig Kermit. Men der er så mange elementer der gør mig usikker. Jeg fik cyklen vejet derude, og den stod til 8,1 kg. Det betyder altså nye hjul (havde jeg regnet med alligevel), frempind, sadel, styr mv. De priser de kunne give på hjulene var ikke at nævneværdig karakter, og dernæst så var udvalget ringe. I butikken eller ej, så kan jeg blot se, at udregningen ender i en relativt høj pris. Og så igen, så synes jeg bare at S-works'en står super skarpt, og derved har jeg nu bestemt mig for, at det er den retning jeg går i :-)

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 5/12 // Cykling

Jeg skulle egentlig have kørt en AT-test, men benene var fandme stadig ømme efter styrketræningen fra i onsdag. Her lørdag morgen, hvos jeg er ved at gøre mig klar til en udendørstur, er benene stadig ømme. Vildt. Derfor afholdte jeg mig fredag eftermiddag/tidlig aften, at afdække testen. Det er vigtigt at testen er baseret på ideelle forhold, og jeg må blot indrømme, at det var de ikke. Derfor vil jeg forsøge at få den presset ind i løbet af næste uge.
I stedet blev det til 45 min cykling (indendørs), hvor jeg valgte af køre et interval på 10 min med et gennemsnits-watt-output på 240. Ikke meget tid på cyklen, men dette i erkendelsen af, at jeg lørdag morgen igen skal sidde i sadlen kl 10.00.

Morgenvægten sagde i øvrigt her til morgen 75,3 kg! Jeg fatter det ikke, før jeg føller mig ikke voldsomt nede i kalorier, men omvendt kan det være at kroppen er begyndt at vænne sig til at lave kalorieindtag, på trods af, at jeg føler, at det ikke er så lavt. Jeg er i øvrigt begyndt at bytte en del af frugten som jeg spiser i løbet af dagen ud med selleri, grøn peber mv.

Og så er depositum blevet indbetalt til Vengen. Valget er nu truffet og jeg har det faktisk rigtig godt med det. Jeg var i går eftermiddags forbi Fabin Sport for at sammensætte cyklen. Vi blev enige om følgende;

  • Venge ramme
  • Roval Rapide 60 mm
  • Kassette og geararm
  • Gearing: mekanisk ultegra, dog var det meningen at jeg skulle have S-works som kranksæt. De havde dog ikke compact-udgaven liggende, så inspireret af JannieSand (herinde fra) spurgte jeg ind til et SRAM RED-kranksæt. Det var de OK med ift. samme pris. Det fede er, at det passer vildt godt ind farvemæssigt, så en god alternativ løsning.
  • S-works styr
  • S-works sadel
  • Lidt andet halløj

Pris: DKK 36.500. Jeg synes at prisen er fin. Hjulene alene står jo til DKK 18.000 og rammen i nærheden af DKK 26.000.
Cyklen skal nu samles og så kan den afhentes om et par uger. Jeg nåede lige at skyde et billede af den (usamlet).

post-6142-0-67706700-1417852400_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 6/12 // Cykling

Hold nu kæft. Første udendørstur i hvert fald 3 uger og en rigtig fint oplevelse.
Vi mødtes kl 10 inde i midten af København og kørte derefter mod Klampenborg. Ved foden af bakken åbnede jeg op og de første 4-500 meter blev kørt med 36 km/t. Derefter var der vist en anelse for meget blus på benene så farten røg ned til 32,5 hvilket blev holdt indtil der var godt 100 meter igen, hvorefter jeg trillede det sidste. Der skulle også være energi til yderligere.
Derefter mod Geel Bakke, hvor begge blev kørt. Den første i fast tempo hvor jeg åbnede op med ca. 85 % og den sidste med 95%. Igennem Geel Skov med et godt tempo og så hjem ad Strandvejen. Ved café jorden rundt gjorde vi holdt og fik en frokost.

God tur på ca. 57-58 km.

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 8/12 // Styrke

Endelig har jeg nået et nyt kapitel i mit program. Vi går nu har 10 reps i styrketræningen til 6 reps. Damn det kan jeg li' :-)

  1. Opvarmning: 10 min på motionscykel: 90 RPM
  2. Squat (helt i bund og fokus på teknik): Opvarmning - 6*70 kg – 6*75 kg – 6*80 kg – 6*90 kg
  3. Bencurl: 6*55 kg – 6*57,5 kg – 6*60 kg – 6*65. Venstre knæhase gør stadig en smule ondt.
  4. Mave: 4 sæt af 15 gentagelser (ny øvelse for hvert sæt)
  5. Benspark: 6*60 kg – 6*65 kg – 6*67,5 kg – 6*70 kg
  6. Læg i benpresmaskine: 6*100 kg - 6*110 kg - 6*120 kg - 6*130 kg
  7. 5 min afrul på motionscykel
  8. Strækøvelser

Tirsdag den 9/12 // Cykling

Egentlig skulle jeg cykle 40 km men har i dag være i dialog med FBL-cykelklub og de har inviteret med mig til en 90 min spinningstime i morgen aften. Dertil var kroppen helt død i dag, så jeg vurderede, at det alligevel ikke ville hjælpe at køre intervaller af nogen art. Derfor blev det blot til 45 min rolig rullen på en spinningscykel.

Og ja, jeg har været i dialog med FBL, hvilket synes at være en super interessant klub. Man træner ifølge hvad de siger, utrolig struktureret og imod bl.a. licensløb. Jeg har i løbet af træning op imod det kommende års La Marmotte også begyndt at gøre tanker omkring licensløb, så hvorfor ikke gøre forsøget? Dertil at det jo blot fantastisk at kunne træne i en klub med andre mennesker der ligeledes deler passionen omkring cykling. På det seneste har jeg døjet med motivationen, og jeg er ikke i tvivl om, at køre med andre mennesker, hvortil man kan suge en masse erfaring til sig, vil være en meget positiv faktor. Jeg har tidligere gjort mig en del tanker omkring OBC og har tilmed cyklet med deres hold, men rent geografisk, så passer det ikke ind at cykle nord for København hver eneste gang - det dur ikke rigtig med Vesterbro. Så nu giver jeg det et forsøg i morgen, og så håber jeg på, at det kaster noget positvt af sig :-)


I øvrigt, så var jeg i søndags helt sukkerkold og endte desværre med at vende bunden på en bøtte lakrids og chokolade mens jeg lå på sofaen. Det var som sådan fint nok. Men så skal jeg da lige love for, at benene blev noget vaskulære. Tror det kunne se ret vildt ud med lidt bedre form + hårfri ben.. Tog i samme omgang et par billeder af overkroppen. Det ser stadig fint ud synes jeg :4flex:

post-6142-0-67627200-1418164208_thumb.jp

post-6142-0-37497000-1418164218.jpg

post-6142-0-73775600-1418164227.jpg

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 10/12 // Cykling

Yes, der skulle spinnes for første gang med FBL. Dette blev gjort i FDK, hvilket passede mig helt fint. Om onsdagen trænes der indenfor og i weekenden udenfor. Udendørstræning tager først rigtig til fra 1. januar.

Anyways, vi kom i gang, og jeg blev med det samme ramt af et krav om at udføre en FTP-test af både 20- samt 5 min varighed. Dette understregede jo blot deres holdning omkring struktureret træning idet jeg til næste træning vil være i stand til at køre mine intervaller korrekt. Anyways, jeg var ikke ligefrem super motiveret til at tømme benene, men omvendt havde jeg i løbet af et 6-timers møde formentlig spist mellem 25 og 35 karameller, så der var jo egentlig fint med energi i kroppen :-)

Here goes:
Opvarmning: 30 min inklusiv et par kortere intervaller hvor watt-output kom op.

FTP-test / 20 min: 254 watt

Afrul på ca. 10 min.

Opvarmning til 5 min test: 15 min hvor jeg igen kom op og bed i den højere ende af watt-output et par gange.

5 min test: 305 watt


Det er svært at have en holdning til resultatet. Jeg er personligt egentlig ret tilfreds, specielt set med det forhold at jeg ikke er voldsomt restitueret. Jeg har trænet mange dage i træk og det har selvfølgelig en effekt. Det sagt, så ved jeg ikke om outputt er højt eller lavt. Hvis jeg dividerer resultateterne med min morgenvægt og sammenligner dette med en "power output-tabel" som man kan finde på internettet, ja så er resultatet jo ikke voldsomt. @Kermit, hvad tænker du??

Link to comment
Share on other sites

Blev testen kørt på en BodyBike med wattmåler eller anden lign spinningcykel? Hvis ja, så siger min erfaring mig at målingerne konsekvent er for lave. Sådan ca. 15-20% for lave. Det ville i øvrigt give ok mening, for et resultat på 254 watt er ikke iøjnefaldende.

Nu kan jeg ikke huske din vægt, men for at give dig noget at holde det op imod, så kørte min mand 6:57 timer til årets La Marmotte med 233 watt i snit. Han vejede 74 kg på løbsdagen.

Efter at have kørt med lidt forskellige wattmålere igennem de seneste år, så har jeg efterhånden lært at der kan være udsving i forhold til præcisionen af de data man modtager. Det er vildt frustrerende, men det kan nok ikke være anderledes. Nå, men det jeg vil sige med det er egentlig bare, at det vigtigste er at man har nogle tal at træne efter. Helst watt, men puls kan nu også bruges. Og så selvfølgelig at din næste test udføres på selvsamme cykel, da dit sammenligningsgrundlag ellers er ubrugeligt:-)

Edited by JannieSand
Link to comment
Share on other sites

Blev testen kørt på en BodyBike med wattmåler eller anden lign spinningcykel? Hvis ja, så siger min erfaring mig at målingerne konsekvent er for lave. Sådan ca. 15-20% for lave. Det ville i øvrigt give ok mening, for et resultat på 254 watt er ikke iøjnefaldende.

Nu kan jeg ikke huske din vægt, men for at give dig noget at holde det op imod, så kørte min mand 6:57 timer til årets La Marmotte med 233 watt i snit. Han vejede 74 kg på løbsdagen.

Efter at have kørt med lidt forskellige wattmålere igennem de seneste år, så har jeg efterhånden lært at der kan være udsving i forhold til præcisionen af de data man modtager. Det er vildt frustrerende, men det kan nok ikke være anderledes. Nå, men det jeg vil sige med det er egentlig bare, at det vigtigste er at man har nogle tal at træne efter. Helst watt, men puls kan nu også bruges. Og så selvfølgelig at din næste test udføres på selvsamme cykel, da dit sammenligningsgrundlag ellers er ubrugeligt:-)

Hej Jannie,

Tusind tak for input!

Ja, testen blev netop kørt på en spinningscykel med watt-måler. Er ikke bevidst omkring mærket, men det er den samme type man ser over mere eller mindre hele FitnessDK.

Jeg er helt enig omkring din kommentar vedrørende det lavere watt-output. Jeg har også før nævnt det - flere gange når jeg kører på disse cykler, så indikerer måleren en distance der ikke synes valid. Som eksempel kan jeg køre en halv times tid med fuld skrue, men cyklen indikerer, at jeg blot har kørt med 30 km/t i snit - en fart jeg uomtvisteligt vil stille et stort spørgsmålstegn ved.

Godt at høre at din mand kørte i det niveau - det er jo samme målsætning jeg sidder med, og watt-output, vægt mv. er forhåbentligt et niveau jeg kan nå inden løbet i 2015 - eller det skal jeg - ingen diskussion. En FTP på 254, og så forhåbentligt baseret på en reduceret måling af 15-20%, så kommer man lige pludselig rigtig langt :-)

Anyways, jeg skal have sat watt-måler på min kommende cykel når jeg engang får den leveret. Jeg kan ikke komme udenom at det er et essentielt element, så investeringen må afdækkes :-)

Til info, så er min morgenvægt omkring de 76 kg.

Link to comment
Share on other sites

Ja, testen blev netop kørt på en spinningscykel med watt-måler.

Tænkte det nok, for min umiddelbare vurdering af din form er også at du burde ligge højere.

Men altid fedt med en test, så man har noget at sammenholde med næste gang, og så selvfølgelig træne efter i mellemtiden;-)

Lyder cool at du får wattmåler på den nye cykel. Det bliver en helt igennem FED låge du får dig:-)

Link to comment
Share on other sites

Tallet er egentlig lidt irrelevant. Det der er relevant er at du kører de fremtidige pas på samme cykel, så du har det samme udgangspunkt.

Derudover synes jeg faktisk det er lidt tåbeligt af FBL at kaste dig ud i en test, når du ikke er fuldt ud restitueret, og så at køre en 20 min. test og efterfølgende en 5 minutter - det er helt i skoven. Skulle det endelig være, så skulle 5 minutters testen være kørt først, og så 20 minutters efterfølgende. Men lad nu det ligge.

Kigger vi nøgternt på tallene, så er de ikke imponerende. 254 watt i FTP for ca. 76 kg er ikke voldsomt. Men når det så er sagt, så er Jannie inde på at de cykler generelt viser for lavt. Derudover skal man have in mente at forholdene i en spinningsal sjældent er ideelle. Dårlig udluftning og ikke eksisterende nedkøling er ikke med til at fremme præstationen. Til gengæld skal vi også huske på at du stadig er relativ ny i faget, og nok ikke har trænet struktureret imod at hæve din FTP, ej heller vænnet dig til cyklen hvor man kører den på. Jeg bruger selv en uge eller 2 når jeg skifter over til hjemmetræneren inden jeg kører en test, udelukkende for at vænne mig til den anderledes belastning.

Så tag tallene med et gran salt, og sørg for at stå endnu skarpere til næste test :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Tallet er egentlig lidt irrelevant. Det der er relevant er at du kører de fremtidige pas på samme cykel, så du har det samme udgangspunkt.

Derudover synes jeg faktisk det er lidt tåbeligt af FBL at kaste dig ud i en test, når du ikke er fuldt ud restitueret, og så at køre en 20 min. test og efterfølgende en 5 minutter - det er helt i skoven. Skulle det endelig være, så skulle 5 minutters testen være kørt først, og så 20 minutters efterfølgende. Men lad nu det ligge.

Kigger vi nøgternt på tallene, så er de ikke imponerende. 254 watt i FTP for ca. 76 kg er ikke voldsomt. Men når det så er sagt, så er Jannie inde på at de cykler generelt viser for lavt. Derudover skal man have in mente at forholdene i en spinningsal sjældent er ideelle. Dårlig udluftning og ikke eksisterende nedkøling er ikke med til at fremme præstationen. Til gengæld skal vi også huske på at du stadig er relativ ny i faget, og nok ikke har trænet struktureret imod at hæve din FTP, ej heller vænnet dig til cyklen hvor man kører den på. Jeg bruger selv en uge eller 2 når jeg skifter over til hjemmetræneren inden jeg kører en test, udelukkende for at vænne mig til den anderledes belastning.

Så tag tallene med et gran salt, og sørg for at stå endnu skarpere til næste test :smilerock:

Tak for input Kermit!

Jeg er som sådan enig med dig; tallene er irrelevant, så længe jeg blot forbedrer mig. Men det sagt, så er man jo konkurrencemenneske, og jeg vil grundlæggende gerne performe på et højt niveau. Men det er en spinningscykel og jeg har tidligere kommenteret på, at jeg ikke helt tror på de mål, som den nu leverer.

Så længe at træningen spiller og at jeg kan køre La Marmotte under 7 timer, herunder et par licensløb, ja så bliver jeg glad :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share