Tabe sig et bestemt sted.


Lia
 Share

Recommended Posts

Skall lige siges jeg er totalt idiot indenfor det her, og overhovedet intet ved.
Kan man præcisere sit vægttab?

Har ikke umiddelbart det store behov for at tabe mig, men har virkelig tykke lår.. men hvordan dælen får man det fedt der har valgt at sætte sig på lårene væk?

Billedet giver måske en ide om hvad jeg mener.

Link to comment
Share on other sites

ikke muligt desværre har desuden svært ved at se de tykke lår.

Så kigger du ikke godt nok :P

æv æv, har fået at vide at det ikke kan alde sig gøre flere steder nu, medmindre jeg generelt bare taber mig, så det må være det jeg gør.

Link to comment
Share on other sites

Spis sundt, (skær ned på det usunde til lidt eller intet hver dag) og lav noget styrke- og konditionstræning.

Det er du sikkert allerede klar over i forvejen, men det er mit bedste bud.

Jeg har længe haft den berømte lille delle nederst på maven. Den er ikke stor, men irriterende. Det der hjalp var ikke en slankekur, men sundere valg af mad samt træning

Link to comment
Share on other sites

Fedtdeponering er i højere grad styret af gener og hormonelle faktorer end af aktive valg. Det betyder at den relative fordeling af fedt på din krop er svær at ændre. Ænding af muskelmasse og fedtmasse kan dog godt ændre på ens udseende ganske betragteligt.

Som allerede pointeret er dit selvbillede forskruet hvis du mener at dine lår er fede. Hvorvidt de er tykke er selvfølgelig en smagssag, men de virker umiddelbart fint proportioneret til din krop.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share