MOL-TRÆF III


Watts
 Share

Recommended Posts

Hvad er kravet for deltagelse i 3 kamp?

Jeg kunne godt tænke mig at være med - men jeg må tilstå at min total ligger på et skræmmende lavt 237,5 (8 rep). Jeg er inde i en god periode og mener jeg når op på 270 eller mere (8 rep) - og dertil gevinsten ved kun at køre 1 rep.

Men det er jo stadig ret lavt i forhold til MOL2

Måske kan i bare lade de røde skiver sidde yderst - så er det hurtigt at pille noget vægt af når det bliver min tur :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Mon ikke det er på tide at få lagt et program for dagen. B)

Fælles træning :kj:

Den obligatoriske 3-kamp :devil:

Teknik og form i "de tre store" samt vægtløftning. Hvis TJ og mvp. kan overtales igen :confused2:

Er der stemning for at få nogle kloge hoveder og kroppe til at demonstrere BB-posering? (Måske Craw kan lokkes til det?) :w00t:

Hvad siger folk, flere gode idéer??

Link to comment
Share on other sites

Craw:

Jeg vil meget gerne lære den ædle kunst - mit latspread sutter så meget røv at du ikke drømmer om det... havde du boet i Kbh. havde jeg betalt dig for enetimer, så ringe er det :lol:

Hvad med alle de fitnesstøser der er blandt herinde - hvad med en ½ time aerobic for os gumpetunge. Det er sku altid sjovt når en flok motoriske hæmmede vægtløftere, skal bevæge ben, arme og krop i et bestemt mønster i forhold til hinanden... kunne være en hyggelig måde at runde dagen af på (altså før spisning).

Link to comment
Share on other sites

Hvad med alle de fitnesstøser der er blandt herinde - hvad med en ½ time aerobic for os gumpetunge. Det er sku altid sjovt når en flok motoriske hæmmede vægtløftere, skal bevæge ben, arme og krop i et bestemt mønster i forhold til hinanden... kunne være en hyggelig måde at runde dagen af på (altså før spisning).

:lol: :lol: Jeg kan da godt tage et par af mine Charlotte Bircow videoer med.... :D

Link to comment
Share on other sites

Hold da op - det kunne da være sjovt hvis en af jer tøser skruede en halv times aerobic program sammen til drengene.. altid sjovt at lave noget man ikke er vant til. Baardi - det kunne godt gå hen og blive et ømt syn :lol:

Link to comment
Share on other sites

Er lidt bange for at det render sammen med et Worldcup løb :crying: (skal lige tjekke), men ellers er jeg helt klart på.

Er både klar på at løfte lidt jern, og rykke en concept II fra hinanden (kan evt. komme med lidt teknik råd til en sådan B) )

Edited by canoing
Link to comment
Share on other sites

Hold da op - det kunne da være sjovt hvis en af jer tøser skruede en halv times aerobic program sammen til drengene.. altid sjovt at lave noget man ikke er vant til. Baardi - det kunne godt gå hen og blive et ømt syn :lol:

Det må under ingen omstændigheder filmes! Det kunne jo være en yderst potetiel trussel mod ens fremtidige karrieremuligheder hvis sådan en film blev vist i en bredere offentlighed. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noget imod at forestå et poseringskursus, men så skal der jo også være nogle, som gerne vil lære den ædle kunst udi posering :kj:

Det vil jeg gerne. Jeg er jo BB'er (jo jeg er - det er da et BB program jeg kører :tongue: ) - og mine kone griner når jeg forsøger at posere for hende. Troede ellers det ville gøre indtryk, - men det gør det måske når min fedtprocent når ned under 30 :retard:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share