God plan for at tage meget vægt på?


Recommended Posts

Hej allesamen!

Jeg går her og er meget undervægtig, og kunne godt tænke mig at tage på jeg ved bare ikke hvor jeg skal starte.

Jeg er 193cm høj og vejer 67kg.

Hvilken form for motion vil gane mig bedt?
Og hvad er det bedt for mig at indtage af kost?

Jeg skal helst komme op og være normal vægtig og være lidt større generelt set, inden for 6 måneder, da jeg der gerne vil aftjene min værnepligt.

Mvh. Jake :)

Link to comment
Share on other sites

Gå i gang med styrketræning eller anden sport der kræver styrke i hele kroppen og spis lidt mere. Du bør ikke satse på bare at tage en masse fedt på i løbet af 6 måneder men hellere 5-6 gode kg (muskelmasse) det vil gavne mere end at tage 10kg fedt på.

Med hensyn til kosten så prøv at give os et indblik i hvad du spiser lige nu. Søg desuden mere viden og kig evt. på forskellige kostplaner.

Med hensyn til træningen ville jeg nok melde mig ind i et motionscenter og sørge for at træne hele kroppen 3 gange i ugen hvis jeg var dig. Igen søg efter programmer, jeg kan anbefale ting som starting strength eller stronglifts som et sted at begynde og hurtigt opbygge muskelmasse og en solid grundform.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share