Informanter søges til speciale om antidoping strategier


AarhusUniversity
 Share

Recommended Posts

Hej alle

Jeg er specialestuderende ved Sektion for Idræt ved Aarhus Universitet. I den anledning søger jeg informationer til min undersøgelse af antidoping strategier med afsæt i brugerens perspektiv. Jeg søger derfor brugere af anabole steroider til interviews om forskellige emner (se venligst vedhæftede projektbeskrivelse). Tøv endelig ikke med at kontakte mig ved spørgsmål til projektet.

Som en disclaimer for at undgå misforståelser vil jeg gerne pointere, at min intention ikke er at udstille brugerne. Hvilket også fremgår tydeligt i min projektbeskrivelse. Jeg har fulgt med her på boardet i adskillige år og har selv været en del af træningsmiljøet længe.

Venlig Hilsen
Anders Vinther
Stud.Cand.Scient i Idræt
Sektion for Idræt

Projektbeskrivelse.pdf

Edited by AarhusUniversity
Link to comment
Share on other sites

Hvis du har fulgt med her i adskillige år hvorfor logger du så ikke ind med din bruger? :)

Skriv til Kauf - ingen ved om det er krudt eller hybejuice han er på.

Ups. Jeg har aldrig haft en bruger her på siden. Det er en fejl. Jeg har kopieret teksten direkte fra samme opslag på bodybuilding.dk. Det er dette forum jeg henviser til. :)

Min fejl. Der er nu ikke noget hemmeligt over min bruger, og jeg mindes heller ikke at have debatterer/skrevet noget, som kan påvirke hvorvidt informanter ønsker at deltage. Men for god ordens skyld oprettede jeg en ny profil med samme navn både her, på bodybuilding.dk og på musclezone.dk. Mest for at fokus ligger på opslaget. :)

Del gerne hvis du kender nogen, som kunne have interesse i at bidrage til projektet.

De bedste hilsner

Anders

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share