"Ekstrem" vandring


Sheldorin
 Share

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg har altid været meget glad for at vandre, og kunne rigtig godt tænke mig at gøre det mere fokuseret og sammen med andre. Jeg er på nuværende ikke i den store form, men det er selvfølgelig planen at det skal udvikles.

Tanken er at man laver en sammenslutning, af folk som også godt kunne tænke sig at give sig i kast med de lidt mere "ekstreme" sider af vandring, hvor de forskellige marcher så som hærvejsmarchen, Nijmegen og dodentocht kunne være oplagte beskæftigelser som sammenslutningen kunne gøre sammen som hold. Jeg tænkte jeg ville oprette en facebook side, hvor erfaringer osv. kan drøftes og kontakten holdes ved lige. Jeg synes så det kunne være sjovest, hvis man lavede det som en sammenslutning for sjælland, så man måske kunne samles en dag hver anden måned (eller hvad man nu finder ud af), hvor man går en længere tur sammen, hvor sammenholdet styrkes, grejet tilpasses og prøves osv.

Er der overhovedet stemning for den slags for vandring???

Jeg selv er en fyr på 30 år, der altid har fundet outdoor enormt spændende, og har også drømme om mindre bjergbestigninger osv. Er far til en lille dreng på 5 år og er bosat i Holbæk. Jeg har førhen beskæftiget mig en del med vandring i sverige, med Lapland som mit absolut ynglingssted. Jeg har desuden en god ven, som også er klar på at hoppe i vandrestøvlerne, og han har selv gennemført flere forskellige marcher.

Jeg håber meget at høre noget respons, for måske det kunne blive nogle rigtig fede oplevelser? :)

Mvh.

Rasmus

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share