Indendørs cykling.


Relaxingstyle7
 Share

Recommended Posts

Jeg har idag cyklet 1 time på min hjemmecykel indendørs, og på Endomondo viser den 0.29 km, og det svarer til 290 meter og det ved jeg ikke passer. Mit spørgsmål er, hvor mange kilometer tror i jeg har cyklet i de 1 time?

Håber i kan hjælpe mig, jeg kan ikke helt forstå det nemlig og desværre har jeg en ældre motionscykel, som ikke rigtig viser tabel og udregning. Så det er svært at vide helt præcis hvor mange kilometer jeg har cyklet.

Link to comment
Share on other sites

Endomondo har snuset lidt forvirret GPS ind og det er så blevet til de 290meter men du har jo ikke flyttet dig en eneste cm.

Hvor "langt" du har kørt er helt umuligt at vide. Er du en 78-årig sofakartoffel har du nok kørt kortere end hvis du er en jægersoldat på 27 år. Du ligger givetvis et sted imellem de to :tongue:

Mange cykeltosser lader en time svare til 30km. Er du ikke sådan en, kan du sikkert sætte time til 25 km uden at gå helt galt i byen.

I mit eget km-regnskab er en km en km og en tur på motionscykel tæller derfor nul km. Men tiden tæller naturligvis.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share