Høretelefoner til fitnesscenter


PandaManda
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er meget i tvivl om hvilke høretelefoner der er gode til fitnesscentre, især da de i de seneste par år nu spiller høj musik via storskærme. Jeg er selv medlem af Fresh Fitness men kan slet ikke få må selv til at gå derover nu da jeg nægter at høre på det musik der er på skærmen. Skærmene er dog meget tæt på selve maskinerne så jeg har brug for nogle høretelefoner der kan formå at lukke lyd ud udefra.

Mit budget er dog ikke særlig højt jeg vil helst ikke bruge mere end 300-450 kr max da jeg ikke har råd til mere i denne måned.

Mine gamle høretelefoner er simpelthen bare nogle ældre små sony "in-ear" høretelefoner som jeg er nødt til at skrue næsten helt til max for at kunne høre ordentligt ved centeret og det er ved eller har beskadiget mine ører tror jeg.

Hvis i ikke kan hjælpe med at finde et par må i gerne nævne hvad i selv nævner både høretelefoner og mp3 afspillere så jeg minimum kan kigge rundt og se om jeg alternativt skal investere i dem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share