Knæskade. Sport?


Peetza
 Share

Recommended Posts

Hej alle der elsker sport! :)

Jeg har været så uheldig at lave et eller andet lort med min miniske i mit knæ. Så lige for tiden dyrker jeg ikke rigtig så meget sport, udover vejen frem og tilbage til min skole.

Jeg tror ikke det er en alvorlig skade, det gør bare sindsygt ondt.

Før min skade spillede jeg badminton 4 gange om ugen, og jeg savner virkelig at lave noget.

Så jeg ville høre jer om i kender en sport, man kan dyrke uden at ens knæ er alt for meget indblandet.

Håber virkelig i kan hjælpe mig! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg har også haft noget bøvl med knæet efter noget ½-marathon, hvor jeg gik til genoptræning, da jeg elsker at løbe og ville være ked af jeg ikke kunne fortsætte.

Min fys anbefalede mig at prøve sådan et knæbind her: http://www.bot-forhandler.dk/mennesker/bandager/knaebandage-u-spaende

og det skulle jeg havde på efter genoptræningen. Jeg må sige jeg er glad for jeg fik fat i den. Det er sådan noget keramisk ler, der går ind og giver varme og afhjælper smerterne, da musklen slapper mere af.

Og så kan man holde ud at have den på i det daglige også, da den ikke er lige så kraftig som et neopren bind. Så det kunne måske være en mulighed for at hjælpe dit knæ lidt på vej?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share