Realistiske mål?


Boosie
 Share

Recommended Posts

Jeg boksetræner forresten ved siden af, 2 gange i ugen, intet seriøs kun for at lærer at give en knockout haha

Men vil gerne stille op i styrkeløft, som jeg regner med at træne 3 gange i ugen, til at starte med også senere putte flere dage på.

Pt spiser jeg 3 måltider
Morgenmad: havregryn med bær og juice samt mælk self
Frokost: sandwich eller kylling og noget grønt
Aftensmad: forskelligt men kød og ris og grønt for det meste.

Forsøger ikke at bulke bare blive stærk og være sund, men tror i ikke jeg kan få lidt mere muskelmasse af noob gains. Sigter lidt mod Lu xiaojuns form

Er alt dette realistiske mål?

Link to comment
Share on other sites

Jeg boksetræner forresten ved siden af, 2 gange i ugen, intet seriøs kun for at lærer at give en knockout haha

Men vil gerne stille op i styrkeløft, som jeg regner med at træne 3 gange i ugen, til at starte med også senere putte flere dage på.

Pt spiser jeg 3 måltider

Morgenmad: havregryn med bær og juice samt mælk self

Frokost: sandwich eller kylling og noget grønt

Aftensmad: forskelligt men kød og ris og grønt for det meste.

Forsøger ikke at bulke bare blive stærk og være sund, men tror i ikke jeg kan få lidt mere muskelmasse af noob gains. Sigter lidt mod Lu xiaojuns form

Er alt dette realistiske mål?

Velkommen til.

Jeg tror det mine sure venner prøver at sige er, at du ikke har fortalt hvad dine mål er.

Naturligvis kan du stille op til styrkeløft (det kan alle der træner i en klub der er medlem af Dansk Styrkeløft forbund), men hvis du skal gøre dig forhåbninger om at blive en god styrkeløfter skal du bekymre dig mindre om din sandwich til frokost, mindre om boksning, mindre om at ligne Lu Xio, og mere om at løfte nogle tunge vægte, og god teknik.

Link to comment
Share on other sites

Tak for dit svar

Mine mål er at stille op en dag.

Så her er mine spørgsmål.

1: den kost jeg postede er den okay når mit mål er styrke orienteret og ikke BB?

2: hvilket program, synes i jeg skal kører noget mit mål er at blive stærk i de 3 store? :)

Link to comment
Share on other sites

Tak for dit svar

Mine mål er at stille op en dag.

Så her er mine spørgsmål.

1: den kost jeg postede er den okay når mit mål er styrke orienteret og ikke BB?

2: hvilket program, synes i jeg skal kører noget mit mål er at blive stærk i de 3 store? :)

1: Som Fame siger, kan vi ikke udlede ret meget af, da 33% af dine måltider er ukendt, og alle mængder og detaljer udebliver. Men et gæt er at du ikke spiser nok generelt.

2: Jeg synes du skal starte med at melde dig ind i en styrkeløftklub (Det skal du uanset hvad, for at du kan stille op en dag). Her skal de nok hjælpe dig med programeringen. Programmet er på dit stade ikke så vigtigt. Du skal lære at udføre de tre store løft korrekt, og det i sig selv tager lang tid. Uden at du har det på plads giver det ikke stor værdi at begynde at køre et fastlagt program fundet på nettet

Link to comment
Share on other sites

Og så vil jeg forslå dig at slå et smut forbi begynder tråden:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=42685

Med de spørgsmål du stiller så lugter det langt væk af at du mangler den helt grundlæggende viden om styrkeløft, træning og kost. Hop ind og læs tråden igennem (og nogle af artikler der linkes til).

Og lige for at være sikker på du forstår hvorfor du får de relativt korte svar er at dit spørgmål svare lidt til en der spørger om det er realistisk at blive kerne fysiker og skrive at man kan lide at læse bøger og er god til at løse kryds og tværs.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share