Sign in to follow this  
startnow

hængemave

Recommended Posts

Hej

Jeg har tidligere tabt mig 25 kg, men har over de seneste 8 år sagen 35 kg på igen.

Jeg er derfor igen i gang med at tage mig. Denne gang mere sundt og har inddraget kostomlægning samt styrketræning. Jeg går efter at tage mig ½-1 kg om ugen.

Hovedparten af mit fedt sidder på den nedre del af maven, som synes at hænge en del.

Min spørgsmål er, hvordan undgå jeg efter/under vægttaget at få (alt for meget) overskydende/løs hud?

Jeg har hørt at nogle anbefaler, at man vikler madfilm om maven ifm med træning og samtidig skruer op for E-vitamin. Andre anbefaler at spise Lever, mens nogle anbefaler fede cremer.

Hvad er jeres erfaringer og råd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der er vist ikke noget, der er dokumenteret at hjælpe. Du må tabe dig og så se, hvordan det ser ud. Man kan evt fjerne løs hud senere, men hvis du "kun" skal af med 35 kg, er problemet nok ikke voldsomt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej nu ved jeg ikke hvordan din krop er, men har også selv på et tidspunkt tabt 30kg hvor jeg ikke fik overskydende hud. Jeg tabte mig endda ret hurtigt. Jeg gik en nogle meget lange ture, tog armbøjninger, englehop og chinups engang imellem.

Hvis du taber dig 1 kg om ugen tror jeg næppe der er noget for at din hud ikke kan følge med, kombineret med cardio og styrketræning. Jeg tror mere det med overskydende hud gælder nogen som har tabt 70kg, hvor vægt tabet er så stort.

Måske har alder noget at spille ind her også. Men jeg var trods alt 32 år da jeg tabte mig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this