Z'POWER - Stærkere uden større doser


Clenharder
 Share

Recommended Posts

SALUTATION TO SANDY-FRIEND - Uge 2, Dag 3

barbarianreversegrip.jpg
Dette kunne lige så vel have været Sandy.

I selskab med Theczech, der failede i squatten. Jeg failede også idag, så det var godt at czech også failede. Så var det ikke nært så pinligt.

Bench press

85kgx12
85kgx12
85kgx11 - Failede på 12. rep. Random dude kom over og hjalp mig. Desuden har jeg aldrig arbejdet med en så høj rep-range i bænk før.. tror det er 4 år siden, jeg har gjort dette. Og der var vægten også væsentlig lavere. Desuden, er der super god power på første 8 reps, og så resten af repsene fatiguer jeg bare helt vildt. Over det hele. Triceps og bryst. Og læg.

Decline bench press
87,5kgx5
87,5kgx5
87,5kgx5
87,5kgx5
87,5kgx5

- Pecs var godt færdige efter det.

DB Hammer curls
15kgx12
18kgx10
21kgx8
23kgx6

DB curls
17kgx10
17kgx8
17kgx8
- Pumpz.

Facepulls
4stackx12
4stackx12
4stackx12
4stackx12
4stackx12

External shoulder rotations
3x10

Link to comment
Share on other sites

SALUTATION TO SANDY-FRIEND - Uge 2, Dag 4

barbarianreversegrip.jpg
Dette kunne lige så vel have været Sandy.

Trænede i selskab med Caveman(19-11). Czech var også til stede. Og han spottede en dame i squatten. Og hun var meget taknemmelig for det. Lidt for taknemmelig, synes jeg faktisk. Det tenderede til seksuelle undertoner.

Pull ups
BWx5

BWx5
BWx5
BWx5
BWx5

CS barbell rows

72,5kgx8
72,5kgx8
72,5kgx8
72,5kgx8

MAG pulldowns
8stackx12
8Stackx12
8stackx12
8stackx12

Facepulls
4stacksx12
4stacksx12
4stacksx12
4stacksx12

- holy trap pump

Rope triceps extensions

40x15
40x12
40x12
40x12

Straight bar pushdowns

65x20
65x15
55x15
55x20 --> 45x10 --> 35x12

Z'POWER

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pumpza

DB presses

40kgx5
40kgx6
40kgx5
40kgx5
42,5kgx5

- Tilvænning af OBBC's smalle bænke er virkelig noget møg. Hvis jeg var i Anytime Gym, tror jeg godt, at jeg kunne presse 50'erne for 5 reps. Aka, jeg er begyndt på SUPER-clen.

Incline DB presses m. stop

30kgx10
30kgx8

30kgx8
30kgx8

- Excentrisk på 3-4 sec.

Pec-deck-fly-lort
3 sæt, 15-12 reps. Caveman ville så gerne lave pec-deck-fly, så jeg gik med.

DB hammer curls

15kgx12
18kgx10
22kgx8
26kgx8 - Målet må næsten være Sandy's 43kg DB curls.

DB hammer curls; Czech method
13kgx30 -->(rest-pause, 10 sec) 13kgx12 --> 13kgx11 --> 13kgx10 --> 13kgx9 --> 13kgx8 --> 13kgx7 --> 13kgx6 --> 13kgx5.

HOLY FUCKING PUMPZ.

Imorgen skal mig og Caveman op og træne med Czech og en chick, der har skrevet til ham over instagramz. Hvis Czech ikke skal skræmme hende fuldkommen væk imorgen, så kunne det være en idé at tage deodorant på inden træning. Var faktisk ved at overtage Czech's status som den mest stinkende af os alle tre(Mig, Czech og Caveman) Det er fordi, jeg har nogle trøjer, der kronisk lugter af sved. Som i sådan en rigtig græker sved. Det er lækkert.

Link to comment
Share on other sites

And I said, what is that? And he goes, Oh, I'm squatting, low bar, right? What's Low bar? What is this thing you're getting in to? Kids started crying, The sky got dark. Fire came up from the ground. Donny picked up a baby and ran. And that's just go to the Low-bar.


Jeg har ikke været så god til at logge de sidste par dage. Og det er der en god grund til. Min hund spiste min computer.

Jeg har trænet flot og hårdt. Min ryg er blevet bedre, tror dog bare min krop kompensere lidt. Jeg pressede 46kg for 5 reps i Flat DB press. Og der var flere reps i tanken. Desuden, har jeg ikke tilvænnet mig OBBZ' smalle bænke. Men det kommer nok. Jeg skulle gerne slå Sandys 62kgx 4½ rep som 22 årig. Så, mon ikke, jeg kan nå at tilføje sådan 12kg til mit flat DB press inde sommeren 2017? Jo, det burde jeg godt. Naturligt selvfølgelig. Jeg er jo naturlig. Jeg kan ikke engang sige, at jeg er halfnatty og tager kreatin. For det tager jeg ikke engang. Jeg er fullblown natty. Deudover, så ser mine quads også vanvittig gode ud i det gode lys. Det er virkelig åndssvagt, så flot min VMO er i det rette lys. Lidt overrasket. Jeg målte også mine guns for 1 uge siden. 42,5 cm målte de vist. Ganske fint, taget i betragtning af, at der var en periode, hvor jeg slet ikke trænede dem. Desuden, er mit squat en del improved. Arbejder stadig på det. Idag, trænede jeg med Czech. Han havde glemt sin ene strap, så han måtte låne mine. Jeg lavede pull-ups, CS-DB rows, MAG pulldowns, single-arm cable rows elbows out, facepulls, straight bar triceps pushdowns(full stack) og noget rope triceps pushdowns. Der var pumpz for alle pengene. Fin træning. Desuden, er mine pull ups blevet meget mere strict, hvilket er lækkert.

Link to comment
Share on other sites

Idag skulle jeg have presset 50kg flat DB press for 5 reps. Det gjorde jeg ikke. Jeg pressede kun 45kgx5. Det var noget møg. Holder 1 uges pause mellem jul og nytår for restituering, fordi jeg også er på sjælland. Årsagen til den dårlige styrke kan måske være fordi, jeg har drukket vin i weekenden. Who knows? Jeg trænede i Anytime Gym idag, og det var noget fucking lorte musik.

Peace out, bye.

"I'm ma tell you something, I saw Titanic in 3D last night with one of my friends... WIth one of my girls of a friends, hæhæhæhæ"

Edited by Clenharder
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share