hauskov 0 Report post Posted June 25, 2015 (edited) Jeg har et par gange lagt mærke til at min puls, når jeg påbegynder løb, stiger fra 60-70 til 155-160 indenfor 10 sekunder. Det er vel at mærke for meget langsomt løb, hvor min puls normalt vil ligge på 130-140.Det sker ikke ved lignende, men anderledes belastning som eksempelvis at gå op ad trapper, hvor min puls stille og roligt vil nærme sig 110-120.Jeg synes det virker voldsomt, men ville høre om det er noget der er meget normalt for løb? Det skal siges at jeg er i ganske god form. Edited June 25, 2015 by hauskov Share this post Link to post Share on other sites
AndreasH 38 Report post Posted June 26, 2015 Løb resulterer i hurtigere pulsstigning end andre motionsformer. Share this post Link to post Share on other sites
6942 1 Report post Posted July 3, 2015 Falder den til normalt niveau efter ~5 minutters løb?I så fald; husker du at fugte dit pulsbælte?Er det noget det er begyndt på for nyligt? Share this post Link to post Share on other sites
hauskov 0 Report post Posted July 9, 2015 Det er ikke sket de sidste par gange jeg var ude og løbe, men jeg har lagt mærke til det 5-6 gange. Og ja, efter 5'ish minutter falder den til 130-stykker som svarer til mit opvarmningstempo.Jeg fugter pulsbæltet og er ret sikker på at den er pålidelig. Har ikke ellers oplevet at den skulle lave forkerte/springende målinger. Share this post Link to post Share on other sites