Hvordan logger I?


heyb
 Share

Recommended Posts

Jeg skriver det bare ind efter hukommelsen, når jeg kommer hjem fra træning. Jeg ved på forhånd mere eller mindre hvordan mit træningspas kommer til at se ud, når jeg går ind i centeret, så er der små ændringer i det kan jeg godt huske dem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skriver det bare ind efter hukommelsen, når jeg kommer hjem fra træning. Jeg ved på forhånd mere eller mindre hvordan mit træningspas kommer til at se ud, når jeg går ind i centeret, så er der små ændringer i det kan jeg godt huske dem.

Kan du virkelig huske antal reps i ALLE sæt? :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Køb dig en notesblog. Notér alle dine reps, sæt, øvelser osv. Jeg plejer også at indskrive evt. cheat reps, hvordan humøret er, hvad tid jeg starter min træning, hvor lang tid min warm-up varer, hvor lang tid "selve træningen" varer. Når jeg er blevet stærkere, skriver jeg typisk ud for sættet:" Tungere næste gang" eller "Bedre teknik næste gang" eller whatever, der nu skulle ske i din næste uges træning. Generelt set, så skriv alt ned, der enten influerer din træning positivt eller negativt. Det har fungeret godt for mig. - Det kan umiddelbart godt lyde som meget uoverskueligt, men lige så snart, du er inde i dit eget system, så fungerer det genialt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share