Hvilken slags neutralt proteinpulver smager mindst grimt?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Ren ægge smager mere markant og grimmere end valle. Smagen hænger ved og er svær at drikke/spise væk med andre ting.

Ærte/grøntsagsprotein-mix har faktisk en relativ neutral smag med en svag sødme. Den får et OK. Jeg tror ikke man får noget der smager bedre end det.

Edited by Daniel T
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes egentlig at hampeprotein smager meget godt. Det har også en god aminosyre profil. Problemet er mere at procenten af protein ikke er så høj og kulhydratprocenten er høj.

Det neutrale kasein jeg har synes jeg er meget godt. Det er ikke ulækkert eller har nogen bismag.

Link to comment
Share on other sites

Ok - tak for input. Man må nok bare eksperimentere sig lidt frem. Jeg er i gang med at lave den perfekte måltidserstatning, men jeg gider ikke at det skal smage af sød vammel milkshake eller indeholde tilsætningsstoffer som jeg ikke er herre over.

Link to comment
Share on other sites

Ok - tak for input. Man må nok bare eksperimentere sig lidt frem. Jeg er i gang med at lave den perfekte måltidserstatning, men jeg gider ikke at det skal smage af sød vammel milkshake eller indeholde tilsætningsstoffer som jeg ikke er herre over.

Smid evt. noget "fiberfin" i også. Godt for fordøjelsen og tager toppen af appetitten (effekt efter 24 timer-ish).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share