Flad Mave + lidt muskler :-)


Sivasli_
 Share

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg er så heldig at have mulighed for at træne i hjemmet og har følgende udstyr til rådighed.

- Løbebånd

- Situp Bench

- 6 kg kettlebell + 12 kg kettlebell

Jeg vil gerne med tinde have en flad mave, og gerne markere mavemusklerne en smule. Jeg er ikke den store træningsfreak og ønsker ikke at være pumpet, hverken bryst eller arme. (Det kan være jeg kommer dertil på et tidspunkt)

Når jeg nu træner der hjemme kan jeg enten søge på youtube omkring diverse øvelser eller spørge til råds her.

Jeg har aldrig været interesseret i træning udover mine løb og derfor er jeg helt blank mht. øvelser, antal gange osv.

Det skal siges at jeg altid starter med opvarmningsløb efterfulgt af 5 km løb, inden jeg hopper videre til øvelserne mht. maven

Hvilke øvelser skal jeg lave med kettlebells eller sit up bench?

Ser frem til at høre fra jer :-)

Link to comment
Share on other sites

Tænker at kalorie underskud til din fedtprocent er lav, evt suppleret med lidt armbøjninger og mavebøjninger, er fint til at nå dine mål.-..

En lille pegefinger

Når du har nået dem, så tænk om det ikke også kunne være sjovt at lave noget træk/ryg/bagside af overkroppen træning ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share