Ben smerter (lægen kunne ikke hjælpe)


Benjiii
 Share

Recommended Posts

Hejsa...

Jeg har nu gået med smerte i min ene ben efter en tur på bakken hvor jeg slog det..

efter 2 mdr tager jeg til lægen og han sender mig til røntgen og får taget billeder af mit ben og der var ikke noget og jeg får meldingen "vent 1 måned og ring tilbage hvis det stadig er der)

nu der snart gået en måned og det er stadig slemt og nu er det også slemt i det andet ben.

det gør ondt fra når jeg stor op til jeg får i seng.. jeg cykler til skole hverdag og træner 4 gange om ugen (uden ben lige for tiden da jeg er bange for at gøre det værre)

Det gør ondt i et punkt på skinnebenet lidt under knæet på begge ben og når jeg trykker på punktet går det ondt.

Nogle der har nogle idér til hvad det er ?

Synes ikke lige min læge er så hjælpsom.....

Link to comment
Share on other sites

Du har direkte slået dig på det ene ben og sidenhen fået ondt i det andet også, hvilket er mærkeligt.

Jeg vil ikke male fanden på væggen, så tag det roligt, men du skal være opmærksom at et eventuelt overset rygproblem/skade opstået på grund af faldet, sagtens kan give ondt i benene. Således kan eksempelvis isoleret knæsmerte eller andet i benene sagtens stamme fra nervepåvirkning i ryggen. Jeg siger ikke det er tilfældet, bare at du skal være opmærksom på det.

God bedring

Edited by Daniel T
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg bor i herlev - har ligget syg i over en uge nu så har ikke haft tid til noget endnu :D men det er blevet meget slemme så tror lige jeg ringer til lægen imorgen og beder om en henvisning :D

Hvis du bogstaveligt har ligget syg, så kan in-aktivtet i den grad forværre eksisterende rygproblemer/symptomer. Giv gerne tilbagemelding. Din ulykke er kedelig, men også "interessant" på et andet plan (slår dig på et ben og får ondt i begge)

Edited by Daniel T
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

det kunne tænkes at kompensation var grunden til at det andet ben gør ondt.

Og højst sandsynligt er det ikke ryggen der er problemer når det gør ondt lige præcis der han har slået det.

er der nogen hævelse? mærker? direkte øm ved tryk? øm ved tryk længere nede på skinnebenet? smerter ved vægtbæring eller også når du ligger ned? Skarp smerte? murrende smerte? en smerte der fortsætter når man trykker eller går væk når man giver slip?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share