Godkendt fullbody program ?


Chris_C
 Share

Recommended Posts

Træningsprogram

Hejsa folkens. Jeg ville høre jeres mening om mit fullbody program som bliver trænet 4 x i ugen.

Er der noget behov for ændring ?

Er begyndt at få større ubehag i den ene skulder, så er igang med en masse forskellige rotorcuff øvelser. Har jeg behov for flere træk øvelser for, at stabilisere skulder måske ?

Har meget fokus på at træne min core med maveøvelser, for at holde et godt spænd til squat, dødløft osv.

1.
Squat 5x5
Bænkpress 5x5
Bent over row 5x5
Military press 4x8
Chin ups 4 x failure
Dips 4x 10
Rotorcuff 3x 12
Side Laterial Raise 4 x8
Hammercurl 4x8
Having leg raises twist 3x10
Hanging leg raises 3x10
Weigtet Skrå bænk crunches 3x10
2
Dødløft 5x5
Dumbell press 5x5
Dumbell bend over row 5x5
Shoulderpress 4x8
Chinups 4x failure
DIps 4x10
Front Laterial Raise 4x8
Rotatorcuff 3x 12
Barbelcull 4x8
Having leg raises twist 3x10
Hanging leg raises 3x10
Weigtet Skrå bænk crunches 3x10
Link to comment
Share on other sites

Måske mange øvelser til 4 x ugentligt. Men bestemt gode øvelser.Kan du holde til det er det vel ok. Jeg har selv bøvl med den ene skulder og bruger en rotator cuff øvelse og lateral raise som skulderøvelser og ikke andre. Gør det ondt når du laver bænkpres og skuldrpres ?

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Måske mange øvelser til 4 x ugentligt. Men bestemt gode øvelser.Kan du holde til det er det vel ok. Jeg har selv bøvl med den ene skulder og bruger en rotator cuff øvelse og lateral raise som skulderøvelser og ikke andre. Gør det ondt når du laver bænkpres og skuldrpres ?

Jeg synes det er gået fint, de 2 måneder jeg har kørt programmet. Men efter jeg er begyndt og fokusere mere på skulder træning, har jeg ingen synlige smerter længere. Rotorcuff øvelser kan klart anbefales. Men tung bænkpress, og weigtet dips, er stadig de øvelser som er hård for min skulder.

Så vælger og skifte program i 8 uger til et 2 split og derefter vil jeg gå tilbage til mit gamle program.

Dag1: Bryst, triceps og skuldre.

Dag2: Ben, Ryg, biceps og mave.

Dag3: Pause.

Dag4: Bryst, triceps og skuldre.

Dag5- Ben, Ryg, biceps og mave.

Dag6 - Cardio HIT

Dag7 - Pause

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share