Træning af "museskade"


SavageLight
 Share

Recommended Posts

Hejsa, jeg har et mindre problem med en såkaldt museskade.

Den lægger fra albuen og ud til håndleddet på ydersiden af underarmen.

Jeg fik af vide at jeg skulle have en bold/en avis eller andet jeg kunne krølle sammen med hånden og derved styrke det.

Men jeg tænkte så på at jeg ville købe en , ja aner faktisk ikke hvad de kaldes. En powergrip står der på pakken. Kan evt. googles, men det er en man trykker sammen med en fjeder på og så findes den med medium/hard modstand og blev så i tvivl om hvilke modstand man skal vælge? Må den godt være ok hård og stram eller er det for stor belastning for dette område og så vælge medium?

Håber nogen har forstand på det :)

Fandt ud af de hedder Casall power grip . Så er spørgmålet bare, skal man vælge medium eller hard, for at træne museskade området/underarm? Hovedsageligt museskade delen :)

Edited by SavageLight
Link to comment
Share on other sites

Kan ikke svare på det med modstanden.

Bare en anekdote omkring kost. Let træning alene afhjalp ikke lignenede problem (for mig). Jeg følte blot træningen irriterede det ramte område og opgav frustreret efter et par måneder. Jeg gik så apatisk med problemet i nogle år, hvor det lå latent og var meget ømt hvis jeg trykkede på områderne. Jeg begyndte på et tidspunkt dagligt at spise fiskeolie og 1-2 avocado for at løse et andet problem, og konstaterede desuden, at den dumme musearm omsider kunne trænes væk på blot 4 uger, hvor jeg blev smertefri.

Edited by Daniel T
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share