Vil gerne tabe ca. 30 kg.


Storky
 Share

Recommended Posts

Hej alle.  Jeg er helt ny i det her forum.

Jeg skulle gerne tabe ca 30 kg.  og en af mine kammerater er startet på en kur på under 1000 cal. om dagen.
og jeg er også startet på ca. samme kur. dog med mere mad. og mere pulver.  dvs. jeg tæller ikke så meger cal. men drikker mere pulver haløj. og spiser ca. 1/3 af hvad jeg gjorde før.
men der spiste jeg også for 3 haha.
men jeg bruger en del pulver og det mætter ok. så jeg ikke spiser så meget som før. heller ikke slik.

men jeg ved ikke så meget om det hele.

jeg er 42 år. og har i mange år spist hvad jeg ville og det var meget.. hehe
er ca 197 cm høj. og ca 128 kg.  hovedsalig fordelt på maven..  så en stor vom...

jeg motionere ikke.  og har ikke den store plan om at begynde. for jeg har prøvet. og det var ikke sjovt.
og folk var ikke rare syntes jeg.    man skal åbenbart være slank for at kunne træne.  hvordan man så bliver det,uden trænings sted, ved jeg ikke..  måske det bare er mig 
men folk virkede meget elitære.

Så alle gode råd er velkomne. jeg har indtil videre prøvet pulver fra nu3. og nupo. med den billige shaker fra nu3. og nogle raw bite. barer.
men der er så mange forskellige slags.  så det forvirer mig en del.  så da jeg ikke ved noget om det må jeg jo spørge.  så her er jeg. hehe

Jeg håber på at kunne tabe mig ca. 1 kg. per 14 dage eller lign.  jo det vil tage tid. 

Link to comment
Share on other sites

Mmm...  jo jeg er 42år.  og jeg er da ligeglad med hvad folk tænker om mit tøj osv. jeg har aldrig været med på nogen mode. og lign.
men jeg vil nok altid gerne have at folk tænker godt om mig.  

Men jeg mente mere at folk var ikke rare.  om det er fordi jeg er tyk. fordi jeg har det forkerte tøj på. eller om jeg laver en masse begynder fejl.
eller alt sammen på en gang ved jeg ikke. ej heller om det kun var det sted.   men går ud fra at der er forskellig stemning efter hvor det er. osv.
også mugeligt jeg ligger for meget i det.

ang. mad. / pulver

Jeg kan godt lide pulveret. ikke bare smagen og slet ikke eftersmagen.  men at jeg ikke heletiden er sulten. og lyst til søde sager.
og det er hårdt for mig hehe..
men jeg har også mere energi. får sikkert også flere vitaminer ud af det. end de fryse poser og pizzaer jeg spiser.
jeg er på ingen måde stoppet med at spise det. men med pulveret spiser jeg jo ca. 1/3 af hvad jeg gjorde før.
og er i hvertfald stoppet med at tage på.     håber jeg. hehe

Jeg kan ikke selv lave mad. hverken kan eller vil.  men elsker at spise.

jeg har tænkt over at træne lidt igen. har enda bestilt sko til det. som også skulle være gode hvis ikke jeg gidder hehe
jeg er lige flyttet og der røg meget ud. så jeg skal starte forfra.

Jeg ved godt  selvom jeg ikke lige frem har levet efter det. at det aller bedste er at træne/ motionere. og spise sundt og varieret.
men en ting af gangen hehe..  og mine mad vaner ændre sig nok ikke stort. ud over mængden. 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvor du har været og kan af den grund ikke sige noget om det konkrete tilfælde. Jeg ved dog at 49/50 personer i fitness-centret ikke engang ænser at du er til stede. Når jeg er nede at træne tænker jeg mest bare på min egen træning. Hvordan går det i forhold til tidligere? Hvad skal jeg have på i næste sæt? Vi går mest bare op i os selv. Der er ingen grund til at gå og bekymre sig om hvad de andre tænker. Jeg træner i grimt tøj, jeg er ikke ret stærk og engang var jeg også sygeligt tynd. Jeg tog ned i centeret alligevel. Check dit ego i døren, kom ind og kom igang, kom videre. Det er ikke så svært, du skal bare beslutte dig for at gøre det og det er i virkeligheden det der er sværest. Du skal sætte dig ned og træffe en aktiv beslutning om at i dag lever du et sundere liv end du gjorde i går. Så gør du det samme i morgen.

Du kan ikke selv lave mad siger du? Det findes der løsninger på. Der findes diverse firmaer der laver sunde portionsanrettede måltider der bare skal varmes. Årstiderne laver kasser med sund mad og medfølgende opskrifter. Det behøver ikke at være svært for at være sundt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share