Jeg fryser UNDER træning.


Medinazum
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg har en helt fin selverkendelse af at mit fedtlag på mave, lår og overarme er for stort. Jeg gør hvad jeg kan med kost og træning. M E N mit problem er, at jeg ofte fryser under konditionstræning, især på de nævnte områder. Nogle gange har jeg svært ved generelt at få varmen, ellers er det bare de områder som er meget kolde og endnu mere når jeg  er ude og gå/løbe. Det giver en lidt træls træning og følelsen af at jeg ikke kan give den max gas :raisebrow:

Jeg vil prøve, at købe noget løbetøj, men har nogen mon et bud på hvad jeg kan gøre for at komme problemet mere til livs (altså indtil jeg får bugt med fedtlaget - der vil jo gå noget tid...).

På forhånd mange tak :blush:

Link to comment
Share on other sites

Skal du ikke bare have mere tøj på? Det er vinter og koldt.

Fedt plejer at være isolerende, så det lyder ret sært hvis overvægt skulle gøre at du fryser. At lårene er kolde under løb synes jeg måske også er lidt sært men maven er forrest og bliver ikke aktiveret voldsomt og armene slet ikke, så det lyder altså bare til at du skal have mere tøj på.

Hvis du skiftevis veksler mellem høj og lav intensitet, er det helt naturligt at det skiftevis er for koldt eller for varmt, på denne årstid. Hvis du sveder meget bliver sveden i tøjet pisse kold og så er det koldt resten af træningen.

Vinter er lort :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share