At komme godt i gang?


EmptyFrame
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er en kvinde på 22 år, der i et par år nu har været meget påvirket af mad og min vægt. Jeg er ca. 169-170 høj og vejer 67 kg. Jeg har vejet lige under 60 kg det meste af mit liv, men har i løbet af de sidste to år taget på og har haft et lidt ambivalent forhold til mad.

Jeg har forsøgt, at tabe mig på en del forskellige måder efterhånden, men har svært ved at holde fast i det (og lade være med at spise for meget!).

Jeg ville derfor høre, om i søde mennesker har nogle forslag til en "kur" (livstilsændring), som jeg rent faktisk kan fastholde.

Tak :)

Link to comment
Share on other sites

Det er umuligt at gætte sig frem til hvad der virker for DIG. Hvad har du selv prøvet?

Jeg har selv været en del igennem, men det der for alvor har rykket for mig er at fokusere på grøntsagerne. Jeg kan godt lide at spise meget, men når jeg sigter efter 0,5-1kg grønt om dagen er der dels lagt en fornuftig bund og samtidig er der massere at gumle på.

... og så er der også de der påstår at grøntsagerne skulle være godt for et hav af andre ting...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share