L-ARGININ OG INSTANT BCAA


ME1234
 Share

Recommended Posts

(Hvornår tager man det - og hvor mange gange om dagen)

Jeg er lille smule ny med kosttilskud og alt det der, jeg har normat bare kun trænet - proteinpulver - normalt mad, intet kosttilskud. Men nu vil jeg gerne rykke videre til det næste level med min krop. 

Jeg har købt 2 produkter af jer, som jeg ikke er helt 100% på hvornår på dagen (L-arginin) det er mest optimalt at indtage og hvor mange gange om dagen (instant BCAA)

- L-arginine (6g pr. portion)
1 gang om dagen - 20min inden træning


- Instant BCAA (10g pr. portion)
3-4 gange om dagen:
frokost (kl 12)
inden træning (20 min)
aftensmaden
lidt senere på aftenen (21-22)

Og et sidste spørgsmål, hvad er forskellen på normal BCAA og instant BCAA?)

Link to comment
Share on other sites

2 timer siden, Fame Boy skrev:

Du rykker ikke videre til det næste level med kosttilskud. Det gør du med tålmodighed.

Jeg vil bare gerne vide om det jeg er rigtigt/forkert. Jeg har skam trænet i mange år, så jeg har ikke travlt - prøver bare noget nyt.

Edited by usd49nfu5
Link to comment
Share on other sites

1 time siden, salt skrev:

Er det her endnu en af de tråde, hvor man ikke vil høre sandheden, men kun bekræftes i det man gør? Hvilket også er en af grundene til at mange svar bliver korte og kontante.

Som sagt,  jeg vil bare gerne vide om det jeg er rigtigt/forkert om det jeg er igang med. Jeg er åben for alle slags svar/kritik, men kan ikke finde noget på nettet...

Link to comment
Share on other sites

27 minutter siden, usd49nfu5 skrev:

Som sagt,  jeg vil bare gerne vide om det jeg er rigtigt/forkert om det jeg er igang med. Jeg er åben for alle slags svar/kritik, men kan ikke finde noget på nettet...

Fint :smile: Jeg svarer bare på lidt for mange indlæg, hvor man aldrig ser eller hører fra trådstarter igen. Primært fordi de får et svar, der fortæller dem at der ikke er en let løsning. Men bcaa 3-4 gange om dagen virker som fuldstændigt spild af penge. Det eneste jeg husker at bcaa hjælper i forbindelse med, er at holde en smule bedre på muskelmasse hvis du er under streng diæt. Og her var der vist kun tale om 3-5 gram bcaa. Maxerdk smed for et par uger siden opslag op på facebook, der indeholdte et forsøg der påviste at bcaa ikke gjorde nogen forskel.

Hvis jeg var dig, så ville kan kigge på makro-faktorene - søvn, træning og mad. Derefter ville jeg væbne mig med tålmodighed. Jeg tror sagtens at man kan få youtube-resultater, men det kræver altså lige at man dedikere sig 100% i noget der ligner 3-6 år, alt efter udgangspunktet.

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvem "jer" referere til (jeg har købt 2 produkter af jer)? Er det er spørgsmål du samtidig har sendt til leverandøren eller hvordan?

Hvis du allerede har købt produkterne, og åbnet for dem, så kan du sagtens indtage dem som beskrevet. Produkterne i sig selv, tror jeg ikke kommer til at gøre en forskel, og timingen af dem kommer absolut ikke til at gøre nogen forskel.

Forskellen på "instant BCAA" er, at det er pisse hurtigt......

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Der er ikke rigtig noget videnskabeligt belæg for at sige, at man skal tage bcaa tæt på sin træning i forhold til andre tidspunkter.

Hvis du har lyst til at læse en mere videnskabelig baseret artikel, om hvorfor bcaa sandsynligvis er åndssvagt at bruge penge på, kan du finde et indlæg om bcaa, som jeg har skrevet her.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share