Photoshoot - forberedelse, cutte osv


Surfer
 Share

Recommended Posts

Der er så mange måder, historier osv rundt omkring på nettet om hvordan man forbereder sig til photoshoot eller til at gå på scenen.

Er der nogen herinde som vil dele lidt ud af deres erfaringer, hvordan spiser/drikker i når i ved i skal på scenen/have taget billeder om x antal dage, hvor mange kg lykkedes det jer at smide osv?

Link to comment
Share on other sites

4 timer siden, Surfer skrev:

Der er så mange måder, historier osv rundt omkring på nettet om hvordan man forbereder sig til photoshoot eller til at gå på scenen.

Er der nogen herinde som vil dele lidt ud af deres erfaringer, hvordan spiser/drikker i når i ved i skal på scenen/have taget billeder om x antal dage, hvor mange kg lykkedes det jer at smide osv?

Spekulerer du bare eller er det noget du selv har planer om? Jeg vil sige at scenen og et photoshoot er 2 forskellige ting. På scenen ser du ud som du ser ud. Til et photoshoot der kan man optimere lyset og efterbehandle resultaterne til stort set lige det man ønsker. Det er ikke nogen hemmelighed at mange før og efter billeder, i magasinerne, er taget samme dag.

Og så er der en verden til forskel på om du er clean eller ej, men det giver vist sig selv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ikke på scenen, det er ikke noget for mig :)

men skal muligvis lave photoshoot - jeg er klar over hvad lys, Photoshop osv kan gøre for resultatet.

havde bare en ide om at folk smider så meget væske som muligt inden photoshoot, lidt ala hvad bodybuildere gør op til konkurrence.

jeg er helt clean, og vil heller ikke køre noget vanddrivende eller lign (hvis det er det du tænker på)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share