it works wrappen


slankeren
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har nu prøvet den wrap man tager på maven i nogle timer hvorpå der sidder noget creme som renser affaldsstofferne ud af fedtvævet.  Jeg har prøvet 2 stk og synes nu selv de virker for har smidt cm omkring maven. Nogle af jer som har prøvet dem??. De kan ses her [Reklame-link slettet]

Edited by Morten Z
Link to comment
Share on other sites

Jeg kender ën som i en periode solgte dem og jeg skulle bare prøve, fordi jeg ikke ligefrem bakkede konceptet op,

Ingen tvivl om at det virkede både for mig og den anden der fik det på. Men det er jo midlertidigt, hvis man ikke bruger dem konstant, så i min verden er det ikke særligt brugbart, undt. hvis man skal til fest el lign og har brug for at skrue sig ned i tøj man ellers ikke kan være i.

Link to comment
Share on other sites

Principielt.

Men jeg tror man skal være yderst fanatisk med al det lort der hældes i vores føde. Spørgsmålet er også hvor den naturlige ligevægt for affaldsstoffer ligger. Hvis det er naturligt for kroppen, at der bare ER en mængde affaldsstoffer af en vis størrelse, så er det jo en kunstig ligevægt hvis man holder det nede. Ikke at det behøver være skidt men så i hvert fald svært. Det er jo heller ikke sådan at man tillægger sig 100 gram affaldsstoffer om måneden, der akkumulerer sig over tid, så man kan tabe 12kg på en udrensning alene.

Jeg tror der er mere fremtid i at smide at et par kg ekstra så cm-tabet kommer derfra.

Men jeg er ikke hverken ekspert eller har synderlig indsigt på området, det er alene min egen holdning til "lette løsninger" generelt. Der er altid undtagelser men i min verden desværre ikke her.

Link to comment
Share on other sites

Men hvad forsvinder egentlig så? Eller får det huden til at trække sig sammen som et korset, eller hvad sker der?

Jeg har jo modvilligt kunnet konstatere at både på mig og hende den anden, at så forsvandt der midlertidigt lidt cm om bildækket ved før og eftermålinger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tvivler stærkt på at der forsvinder noget som helst. Der bliver muligvis omrokeret en smule, så længe du har korsettet på, men det falder så stille og roligt på plads igen efterfølgende.

Start med at finde ud af hvilke affaldsstoffer der efter sigende bliver renset ud af fedtvævet og så kan du formentlig forholdsvis hurtigt derefter konstatere at det er bullshit...

Link to comment
Share on other sites

Hæhæ, du lyder FULDSTÆNDIGT som mig inden jeg prøvede. 

 Men det gør irriterende nok en forskel om man tror på det eller ej. Tro mig: Jeg troede IKKE på det og hadede at se virkningen, da jeg havde malet mig op i hjørne.

Heldigvis vender cm tilbage, for ellers var det virkelig irriterende. Nå nok om det. Men nogle gang står MOL-dogmerne ikke helt klippefast og når man kan se det på egen krop, er det lidt lettere at æde.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Til gengæld er kroppens basale fysiologi rimelig klippefast.

Jeg tør garantere med 99.9999999% sikkerhed, at det wrap ikke fjerner affaldsstoffer. Det er IKKE usandsynligt, at ens maveomkreds bliver midlertidig reduceret. Men det er IKKE lig med, det er en effektiv slankemetode. Det svarer til at sige, det at brække benet, er en god slankemetode, fordi enhver kan da se, at ens ben er mindre, når man får gipsen af igen.

Skal jeg give et gæt på, hvad der rent faktisk sker fysiologisk, så tror jeg du kommer til at påvirke det osmotiske tryk i cellestrukturen, når du smider sådan en wrap rundt om maven. Derved trækkes væsken ud af cellerne og fordeles sandsynligvis i resten af kroppen (eller tisser det ud, og påvirker hele kroppens væskebalance), indtil du tager lortet af igen.

Jeg vil i bedste fald kalde denne wrap direkte usund og spild af penge. Worst case, farlig over længere tid.

Edited by venaN
Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i at det er noget mumbojumbo, men tænker at hypotesen om at det er indstramningen der giver den kortvarige reduktion i omkreds må være forholdsvis nem at efterprøve. Det er vel bare et spørgsmål om at binde en person ind med hokus-pokuscreme og en anden med almindelig husholdningsfilm, eller hvad der ellers må tilsvare de der wraps, og så sammenligne. Alternativt prøve det på forskellige tidspunkter på samme person.

Højst uvidenskabeligt at gøre det med en/få person(er), men det kan være du har lyst til at teste det af, en dag du keder dig, Gregers? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det oprindelige produkt behøver jeg ikke prøve - det har jeg konstateret har en virkning. Kontrolforsøg med Vita Wrap fedtet ind i rapsolie? Det lyder jo helt åndssvagt men nu da vi omsider har fundet et emne der aktiverer MOLs brugere, så er jeg næsten villig til at give det skud. For MOLs skyld.

Men hvis man googler det lidt, så er der faktisk skeptikere der anderkender en midlertidig virkning. Honning/sennep går igen men jeg ofrer altså ikke honningen tiltænkt min the og kan ikke fordrage sennep.

Måske på onsdag, hvis der ikke er andre der melder sig.

 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Lyder sku ellers hyggeligt :smile:

Man bør dog lige være obs. på, at denne fine creme nok næppe er ren fugtighedscreme. Dem der står bag konceptet, ønsker helt sikkert en målbar effekt, og det er ikke utænkeligt, at denne creme indeholder stoffer, der hjælper med til at "flytte" væske rundt i kroppen. Om det er en form for varmecreme eller måske endda hormonforstyrrende, er ikke til at sige.

 

Link to comment
Share on other sites

På 30/5/2016 at 21:59 , Gregers TF skrev:

Det oprindelige produkt behøver jeg ikke prøve - det har jeg konstateret har en virkning. Kontrolforsøg med Vita Wrap fedtet ind i rapsolie? Det lyder jo helt åndssvagt men nu da vi omsider har fundet et emne der aktiverer MOLs brugere, så er jeg næsten villig til at give det skud. For MOLs skyld.

Men hvis man googler det lidt, så er der faktisk skeptikere der anderkender en midlertidig virkning. Honning/sennep går igen men jeg ofrer altså ikke honningen tiltænkt min the og kan ikke fordrage sennep.

Måske på onsdag, hvis der ikke er andre der melder sig.

 

Ja, det var fordi du allerede havde prøvet wrappen, at jeg foreslog dig som testperson. Det - og så fordi du er skør nok til at gøre det! :laugh::4winkkiss: (absolut ment på en god måde)

 

1 time siden, Gregers TF skrev:

Husholdningsfilm og rapsolie virker overhovedet ikke.

:smilerock::cooldance::hehe::heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share