Sign in to follow this  
carmen77

kost program? eller App

Recommended Posts

Hej

jeg skal lige høre om hvad I bruger af programmer til at måle fedt/kulhydrat og protein i jeres kost? Der var engang en xls fil der hed noget med kropkost... men jeg har den ikke mere?

Det jeg skal bruge den til er jo at finde ud af hvad jeg egentlig spiser og hvad sammensætningnen er 

takker mange gange...

Grundlæggende kan jeg klart bedst lide madital.dk idet den kan lave en masse fede udregninger.

Men da MyFitnessPal kan snakke med TrainingPeaks som jeg bruger til træning, er det alligevel den jeg bruger i de perioder jeg tæller kalorier.

Hej igen

jeg kan se at madital dog kun viser kalorierne.. jeg har brug for at se protein/kulhydrat/ fedt i gram ... er der nogen der kender eller har den der kropkost fil for den var bare suuuuper altså!!

Jeg bruger MyFitnessPal. Det fungerer udemærket og har en stor database (dog også med mange fejl pga brugerindtastning, så man skal lige være opmærksom). Og så er der både et website og en app til Android/IPhone, så man både har convenience på farten og hurtig registrering hvis man alligevel er foran en computer.

Jeg har prøvet en del andre, men der findes ikke noget bedre pt.

Jamen en lille feedback - jeg har nu prøvet myfitnesspal lidt tid og det fungerer jo rigtig fint så de kan jeg varmt anbefale til andre. Og så er det til både mobil samt PC ;-) tak for jeres svar!