Olympia Carbon landevejsracer 46 cm SOLGT


Bjergtrold
 Share

Recommended Posts

 
Cyklen er fra 2014 men har både hos den tidligere ejer og mig kørt ganske lidt, så fremstår nærmest som ny. I mit regi kun små ture og så endelig de 180 km med udsigt over Englebugten og de fascinerende bjerge sidste år i Nice. 
Mærket Olympia og modellen 849 (for ramme vægt i g), størrelse XS 46 cm og så monteret med SRAM Red gruppen, carbon sadelpind + Selle Italia, Flite K carbon sadel damemodel, Mavic Ksyrium hjul + et ultra let carbon styr (for blødt til tribøjle men kan skiftes) Frempind (kort) Ritchey. Jeg kan formidle kontakt til Olympia forhandler i DK ved ønske om flere detaljer. Min rabat pris dengang 31.600 (nedsat fra  39.600) - jeg forventer ikke at den kan sælges for det samme men har ikke helt besluttet hvor smertegrænsen ligger. Cyklen er fabelagtig men må erkende, at yoga, løb og svømning bare er hvad der realistisk for mig at nå (+ hvad jeg har mod til) i hvert fald i mit nuværende liv. Kom gerne med et bud eller del med en ven/veninde, der kunne være interesseret :hippy: :wub:

http://www.olympiacicli.it/en/models/road-race/carbon-race-l/849

IMG_0633.JPG

Edited by Bjergtrold
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share