Bagkædetræning med glaslænd


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Er der overhovedet nogle øvelser til bagkæden med lidt "bund i", som man kan byde en lænd der er til at lukke op og skide i - der er noget slidgigt i..?..jeg kan ikke huske numrene på hvirvlerne.

Dødløft er den sikre vej til hold i ryggen. Teknikken er checket men det virker bare ikke.

Backsquat er heller ikke voldsomt godt når vægten kommer meget over BW - frontsquat kører derimod totalt problemfrit,

For nogle uger siden stod den igen på hold i ryggen efter lidt hyggeslåsseri - det gik skide godt lige indtil "fjolset" vælger at ville stikke af og jeg så trækker i ham. Så var den leg slut. Sidder jeg og hænger i en stol uden støtte bagtil, kommer der lige så stille en forsigtig syl i lænden, som dog går væk så snart jeg retter mig op.

Jeg er liiiidt træt af hyperextensions og maskincurl for hams'ene.

 

Link to comment
Share on other sites

1 time siden, Gregers TF skrev:

Er der overhovedet nogle øvelser til bagkæden med lidt "bund i", som man kan byde en lænd der er til at lukke op og skide i - der er noget slidgigt i..?..jeg kan ikke huske numrene på hvirvlerne.

Tænker umiddelbart det lyder som noget jeg ville betale en pro for at kigge på hvis det var mig.
Måske nogen her kan anbefale en sådan?

Link to comment
Share on other sites

Tak for svar. Jeg vil youtube øvelserne for at plukke et par "sjove" ud og nok også få en fys med træningscenter til at sikre, at jeg laver dem rigtigt - det er ikke øvelser jeg har haft fingre i før :blush:

At have slidgigt er vist bare noget man må finde sig i kan ramme, når man nærmer sig 50år på tælleren. Ifølge kiropraktoren sidder min det mest almindelige sted. Kunsten må være at "nurse" den, hvis man kan. 

Link to comment
Share on other sites

Bulgarian - Ike Brazilian. :)

 

Og Dane - kinder du google? ;)

Gregers: du had brug for personlig træning med Jacob Beermann. Han kan hjælpe dig ud af den selvopfattelse (at du har en svag mænd og at der ikke er noget du kan gøre ved videre til en stærkere krop. 

Men det kræver naturligvis at du er åben overfor at ændre på dit opfattelse af verden og hvad din rolle i den er. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share