Fitness pakker


Andreasx
 Share

Recommended Posts

Hej Motion-online. 

Jeg er i opstarts fasen til et ny ide, nemlig en fitnessboks, som skal være en abonnements løsning, hvor i den bliver sendt, afhængigt at tidsperioden.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, fra jer, der er målgruppen for sådan en pakke her. Hvad ønsker i at pakken skal indeholde? Jeg skriver lige nogle facts, og så vil jeg skriv pakkernes størrelse. Jeg skriver en ca. pris ved hver pakke også.

- Besvar spørgsmålene, og hver med i lodtrækningen om 1 gratis måned, når pakkerne bliver lanceret - 

Spørgsmål

  • Hvad ville i synes var fedt den indeholdte?
  • Hvor ofte ville i modtage den? 
  • Ville det være fedt, at der var et trænings program første måned?
  • Skal priserne justeres?
  • Skal der være, afhængigt at størrelsen, en 'hemmelig' ting, som passer til forbrugeren? Det kunne f.eks. være en drikkedunk, osv.
  • Hvad skal der til for at i ville være interesseret i sådan en abonnement løsning?



Styrketrænings pakken'
Lille 119 ,-
Mellem 209 ,-
Stor 289 ,-

Løbe pakken'
Lille 119 ,-
Mellem 209 ,-
Stor 289 ,-

Link to comment
Share on other sites

Det er egentlig er ret fed idé - jeg ved ikke om konceptet findes i forvejen. Jeg har aldrig hørt om det men jeg kunne sagtens forestille mig, at der er penge i det.

Dog er motion-onlines (få) aktive brugere nok ikke nogen der vil hoppe på sådan noget. Vi er vist for nørdede til at hoppe på en pakkeløsning. Tror jeg i hvert fald. Jeg har en fordom om, at der vil meget bedre bid blandt dem der læser "I Form" og "Aktiv Træning".

Jeg smider lidt hurtige umiddelbare strøtanker, selv om jeg ikke selv ville bide på.

I styrketræningspakken er proteinpulver oplagt som basis og kreatin i næste niveau. Nu er jeg ikke til løb men cykling så med forbehold for kulturforskelle, så forestiller jeg mig at hydrotabs og små rødbedeshots ville kunne sælge. Hvis løbere er til geler ellet små energibarer, ville det sikkert også trække. Begge steder måske D-vitaminer i vinterperioden?

Træningsprogram... fin ide til de nye kunder efter nytår, der ikke har styr på en skid men har gode intensioner - ellers tror jeg ikke det er noget der trækker. En drikkedunk eller to om året kunne måske være fint, hvis man kan vælge en type/størrelse man kan lide. En dunk der er forkert vil bare ryge i skraldespanden - til gengæld er vi mange der holder liv i dem i for lang tid og en ny med posten ville gjort at den gamle røg ud.

Held og lykke med det, i hvert fald :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share