Magteslød


Dreamer
 Share

Recommended Posts

Jeg startede til FW i December måned. Det eneste jeg kan finde ud af at bruge er løbemaskinerne og så lige to enkelte andre maskiner. Men jeg har lyst til mere. Jeg vil lære hvordan man styrketræner. Jeg tror ikke at jeg kan få resultater, hvis jeg udelukkende laver cardio. Men jeg føler mig magtesløs for jeg ved ikke hvordan man styrketræner, hvor meget jeg skal løfte, hvordan jeg løfter eller hvordan fanden jeg skal sætte min træningsplan op. 

Jeg har lige taget træningstøj på, og klar til at tage et smut forbi fitness centeret.. Men jeg tør ikke, fordi jeg frygter at folk vil dømme mig, når de ser at jeg kun bruger trappemaskinen.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med Gregers, - dette forum er (og især var) rigtig godt til at give råd om hvordan man gør tingene bedre - men hvis du har ingen eller meget lidt kendskab til træning - så få en prøvetime og få lagt et program. Når du så har fulgt det en 10-15 gange (en måned eller halvanden) så kom, læs med, spørg etc.

Der er mange gode YouTube videoer med træningsfif og råd. Men som ovenfor - få lige en smule erfaring først.

Og så undlad at være så bekymret. De der giver prøvetimer er vant til folk der ikke aner en bjælde - endnu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share