Kan ikke gå efter løbe træning


Kidi3
 Share

Recommended Posts

Har her på de sidste løbet lidt... Hvilket så har resulteret i at jeg ikke kan gå mere... 

Helt specifikt har jeg ondt i min venstre fod, jeg kan ikke stå på den, og det føles lidt som om  at den er "rullet sammen"... (hvis det giver mening)

Jeg har før løbet en del, hvor efter jeg så stoppede og gik lidt mere op i styrke træning (Der skulle bare squates...), og tænkte hey det kunne være sjovt at løbe igen.. 

Jeg bruger de samme løbe sko som jeg brugte dengang.. (Nike free run).. De var vildt behagelige dengang, men nu synes jeg egentlig ikke at de er særlig behaglige nu..

Jeg føler lidt mine fødder ikke passer i den form mere, det som om at de bliver presset ned i en form, hvilket jeg synes føles ubehagligt. 

Har nu i to dage ikke kunne gå ordentligt, og begynde lige så stille at kunne bevæge mine tæer osv.  

Så.. regner med at jeg kommer til at gå om ikke så længe, men jeg mere forundret over at mine fødder ikke synes godt om mine gamle løbe sko.. 

Jeg synes dengang at de var perfekte at gå i.. men nu gør det fysisk ondt at gå i dem.. er det normalt?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share