Fullbody 30 min workout


Kujager
 Share

Recommended Posts

Jeg faldt over dette workout program, som jeg syntes virkede tiltalende. Det kommer angiveligt fra "300"-skuespillernes træningsprogram. Oplægget var at skulle lave det dagligt.

Målet er at blive mere markeret. Lavere fedtprocent og noget øgning af muskelmasse. Er aktuelt 178 cm, 72 kg.

  • Pullups - 25 reps
  • Barbell Deadlift with 135 lbs. - 40 reps
  • Pushups - 50 reps
  • 24-inch Box Jumps - 25 reps
  • Floor Wipers - 50 reps
  • Single-Arm Clean-and-Press with 36 lbs Kettlebell - 25 reps
  • Pullups - 25 reps

Virker det fornuftigt eller er det dumt at lave det dagligt pga. manglende restitution?

Eller er det bedre at køre et standard fullbody work out 2-3x om ugen med lidt HIT ind i mellem?

Håber der er nogen som vil dele deres erfaring.

Link to comment
Share on other sites

300 tingen blev lavet som finale på træningen hos Gym Jones, i forbindelse med filmen. Tror ikke Gym Jones har anbefalet skidtet dagligt.

Det en dag at fyre en 300 som den du har skitseret ovenfor, kan være fint... Også at køre den af og til.

Men af og til skal træning varieres. Ligesom at man skal være i ret go form for at tolere at køre en "300"  med fuld skrald ganske hyppigt.

Det med hvad der giver go træning afhænger ret meget af hvem man er... træningserfaring/form.

 

Men fulbody en 2-3 gange om ugen+ noget hit er en cocktail med enormt godt potentiale... Også hvis man er i meget go form.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det er sikkert et fint program, hvis man er i meget god form. Men 25 pull ups efterfulgt af 40 reps dødløft med små 70 kg og så 50 push ups. Så tre øvelser jeg ikke kender, og så sluttes der af med yderligere 25 pull ups. Og på 30 minutter. Det er meget hård kost. Man skal under alle omstændigheder være meget stærk, for at kunne lave det. Men med 72 kg har du da gode forudsætninger for at klare pull-upsne.

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share