Vejen tilbage til 4w/kg


Davai
 Share

Recommended Posts

1R56NC8.jpg

Hej Motion-online.dk!
Jeg er mand. 30 år og vejer 83 kilo.
Jeg vil benytte mig af denne log til at dokumentere min cykeltræning.
Tidligere har jeg styrketrænet og fandt stor motivation i at dokumentere min træning på bodybuilding.dk.
Titlen på loggen skal I ikke lægge så meget i, da den primært skyldes min manglende opfindsomhed på nuværende tidspunkt.

Jeg kørte en ftp test i går, som endte med et resultat på 3,89 w/kg.
Jeg trådte 32 watt mere end sidste test, som dog stammer helt tilbage fra midten af marts.
Siden marts har den stået på tombolatræning på cyklen, hvilket jeg håber at lave om på nu, så jeg kan få noget mere kvalitet ind i min træning.

Hvis jeg taber tre kilo er jeg allerede i mål rent wattmæssigt. En af mine store svagheder er dog kager og pasta.

Jeg glæder mig til at holde jer opdateret og følge jeres træning.
Jeg har allerede læst en del med hos Gregers, Kermit, Svedbaronen og Alexanderbojsen :)

Edited by Davai
Link to comment
Share on other sites

Tak, Gregers! :)

Der er ikke noget som at skyde en log igang, og så gå i stå med det samme :)
Heldigvis skyldes den manglende indsats, at jeg har været ude at cykle.
I onsdags var jeg på bar, hvor en af mine cykelkammerater sagde at han var nødt til at forlade landet på grund af problemer med sit visum.
Han fortalte at han ville køre til Italien og afvente situationen og tilbød, at jeg kunne tage med i et par dage.
Jeg skulle alligevel være alene hjemme, da min kæreste havde et bryllup i Finland, så torsdag morgen pakkede jeg en taske med det mest nødvendige og vi fik lige præcis plads til vores cykler i en lille lejet Renault Clio.
Efter ni timers kørsel, hvor vi blandt andet lyttede til Stages podcasten (I har nok allerede hørt om den), ankom vi til vores værtindes hus fire kilometer syd for Vicenza, Campagnolo city.

På grund af den spontane beslutning, var jeg meget uforberedt i forhold til ruter og lignende, men en hurtig googlesøgning og mit første mål blev Cima Campogrosso, som kørt fra Recoaro viste sig at være en stigning på 10,9 kilometer,  993 højdemeter og dermed en gennemsnitlig stigning på 9%.
Dagen endte med 130 kilometer og 3200 højdemeter.
tsin9ku.jpg
0fLqD8u.jpg


Om lørdagen tog vores vært os med op i bjergene, hvor vi blev introduceret til en mindre tur på 50 kilometer, som tog os fra 1200 meters højde op til Cima Valbona i 1750 meters højde. Utrolig flot tur med åbne landskaber, smeltevandssøer og som endte med 52 kilometer og 1400 højdemeter.
lYDNrMt.jpg


Søndag kom jeg lidt sent op, så var først på cyklen klokken 12, hvor jeg satte kurs mod Monte Grappa.
Vores værter lørdag havde anbefalet at tage turen op fra Semonzo fremfor den lettere stigning fra Romano d'Ezzelino. Det første skilt man møder fra Semonzo fortæller en, at der nu er 28 hårnålesving til toppen. Giroen kom op fra nordsiden i år, så på et tidspunkt rammer man dele af den samme nedkørsel, som blev benyttet der, så der var nylagt asfalt, hvilket men ellers ikke finder ret mange steder :)
Det blev til endnu en flot tur, som endte med 150 kilometer og 2700 højdemeter.
aDl4lhS.jpg

Mandag vågnede jeg, da min kammerat var ved at klargøre sin cykel for at trille en kort tur, så jeg sprang i tøjet, selvom benene føltes tunge. Allerede på den første lille bakke, kunne jeg se at kroppen ikke var til mere, så vi fortsatte i et roligt tempo og fik spist morgenmad og drukket kaffe på den første bar.
Vi fik kørt 50 kilometer og 500 højdemeter.
Om aftenen tog jeg ind til Vicenza, hvor jeg kom med en bus hjem. 12 timer i noget der mest mindede mig om en gammel dansk skolebus er ikke det mest behagelige jeg har oplevet. Jeg fik dog sovet et par timer og har nu nogle dage uden cykel, da den først kommer retur på fredag :)

Edited by Davai
Link to comment
Share on other sites

Haha, personligt har jeg et hadkærligshedsforhold til bjergene - elsker naturen, men da jeg kører nedad som et stykke weinerbrød, så foretrækker jeg turen op fremfor nedkørslen :)

Første tur efter jeg kom hjem fra Italien i tirsdags.
Restitutionen har ikke været optimal, da vi har haft besøg.
Vægten sagde 82,9 kilo her til morgen.

2x20 minutter @ 316 w. og 313 w..
Langsom tur ud af byen, og så begyndte første interval så snart jeg ramte den gamle landevej, den rakte dog ikke hele vejen, så kørte på den nye hovedvej ind igennem en mindre by de sidste 2 minutter.
Flot solnedgang og virkelig mange turister på udlejningscykler på cykelstien i dag.

Pulsen ville ikke lege med i dag, så tager en rolig dag i morgen, hvis jeg tager ud.

Edited by Davai
Link to comment
Share on other sites

Jeg kom lidt sent ud af døren og cyklede ud igennem byen til Avala, som er et "bjerg" med en højde på 512 meter, men når man kører ind på det, så befinder man sig allerede i 300 meters højde, så man får desværre kun 200 højdemeter ud af det. Bakken er på 4.2 kilometer med en stigningsprocent på 5%, som er rimelig jævn hele vejen igennem.
Jeg kørte tre intervaller af 13 minutter og sigtede efter 300 watt og det lykkedes udmærket.
Imodsætning til i går, så havde jeg ikke noget problem med at få pulsen op i dag.

4q7jjJp.png

På vejen hjem måtte jeg have gang i mine lygter og det blev også lidt køligt.
Morgenvægten sagde 81.7 kilo.

Link to comment
Share on other sites

Vejret har vendt igen, så jeg havde fornøjelsen af en gennemsnitstemperatur på 33 grader.
Under mine intervaller stod temperaturen dog på 36 grader og selvom jeg havde drukket én liter vand i tiden op til turen,
så fik jeg tømt begge mine flasker, inden der var gået 50 minutter.
Min plan var at køre 3x3 minutter på cirka 380 watt, men det gjorde ondt i varmen - det skal det jo også,
så jeg endte med et enkelt tre minutters interval og så syv små ét minutters.

ZPNqlMj.png

I morgen har jeg planer om at køre nogle sweetspot intervaller og så en længere tur fredag.
Vi får besøg henover weekenden, som bliver indtil onsdag, så regner ikke med at få cyklet indtil da.

Link to comment
Share on other sites

På grund af varmen og dagens tour-etape cyklede jeg ved syvtiden.
Jeg ramte jernbaneoverskæringen ved floden samtidig med et godstog, så måtte vente lidt.
Jernbanesikkerheden er på et lidt andet niveau end det vi kender til i Danmark - denne overskæring er bemandet og der er et håndsving til at trække bommene op og ned :)
Det er heller ikke unormalt at se bommene blive sænket og se folk køre i zigzag igennem inden toget kommer.
aNqZztY.jpg

sjsSR77.jpg

Jeg ved ikke om det var en kontrolleret afbrænding eller om der blot er gået ild i noget af alt det affald der var smidt langs vejen - røg var der i hvert fald en masse af.

Jeg fik kørt 2x20 minutter, hvor jeg sigtede efter 300 watt. Jeg indhentede desværre en bus og et par biler, så var nødt til at bremse op inden de drejede af.
ttQ0YsB.png

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til forresten. Rigtig spændende og glæder mig til at følge dig.

Jeg kan umiddelbart ikke se, hvad dit mål er med at kunne køre en FTP-test på over 4 watt/kg. Skal du køre noget cykelløb eller lignende, eller er det fordi du godt kan lide at træne, komme i bedre form og holde vægten og så bare har sat det som mål, fordi det er rimelig målbart? :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mange tak AlexanderBojsen :)
Jeg kan godt lide at køre på cykel og vil se om det ikke er muligt at komme til at køre et par cykelløb i næste sæson, hvorfor jeg også synes det er meget interessant og inspirerende  at følge med i dine og Kermits indlæg.
Ftp-testen ser jeg mest som en håndgribelig måde at måle min form fremgang på.
I må meget gerne komme med input til hvad I selv ville træne med henblik på at begynde at køre licens :)
Umiddelbart tænker jeg flere kortere intervaller, for at kunne følge rykkene.

En af dem jeg cykler med har en atypisk cykel i forhold til hvad man ser i Danmark; det er en gammel citybikeramme med skivebremser, der har fået en ny forgaffel, en shimano xt gruppe og diverse stumper fra aliexpress.
I går havde han endnu engang været i værkstedet og har skåret i sine hjul:
fhDllcP.jpg

Mandag og tirsdag cyklede jeg 50 kilometer med min far i roligt tempo, for at vise ham nogle af de veje, som jeg normalt cykler på.
Torsdag var jeg ude med tre andre og fik cyklet 75 kilometer.
Her til aften har jeg været til cykeldemonstration og efterfølgende ude at køre et enkelt 20 minutters interval med 306 watt, jeg havde en kammerat med på hjul, som desværre har døjet med noget sygdom, så han var færdig efter det og vi kravlede hjem.

Link to comment
Share on other sites

Cyklede 94 kilometer i dag med ét 10 minutters interval på 281 watt og et 20 minutters på 287 watt og Zone 2 for resten af pengene.
Medvind ud og modvind hjem. Gennemsnits temperaturen var i dag 35 grader og I løbet af de tre timer fik jeg drukket 4,5 liter væske, men tissede fortsat gult da jeg kom hjem.
I morgen står den på rengøring og oprydning af lejlighed og så skal jeg ud forbi en kammerat med nogle dele jeg har lånt.

Link to comment
Share on other sites

Endnu en dag med 94 kilometer.
Startede ud med tre intervaller på Avala som tog cirka 12 minutter og 45 sekunder hver med henholdsvis 305, 304 og 308 watt i gennemsnit:
9jcmidJ.png

Efterfølgende cyklede jeg en ny vej ud mod floden, rigtig hyggeligt landskab og jeg undrede mig over hvorfor vi aldrig har kørt her før.
Vejen blev mindre og mindre og endte i en grusvej der steg med over 20%. På toppen var en inddæmmet sø, hvor nogle lokale badet og tog sol.
Ifølge min cykelcomputer skulle jeg fortsætte af grusvejen. Først blev det til et hjul spor og senere til en lille vandresti. Jeg endte med at hoppe af cyklen og trække op ad en lille sti/vandløb på bakken igennem en masse krat. Lidt efter kom hjulsporet tilbage, så grusvejen og endelig asfalt.
Jeg fandt tilbage på min rute og stoppede ved en kiosk for at få nyt vand. Herfra hjem i zone 3.


 

Link to comment
Share on other sites

På 29/7/2017 at 22:48 , Davai skrev:

Mange tak AlexanderBojsen :)
Jeg kan godt lide at køre på cykel og vil se om det ikke er muligt at komme til at køre et par cykelløb i næste sæson, hvorfor jeg også synes det er meget interessant og inspirerende  at følge med i dine og Kermits indlæg.
Ftp-testen ser jeg mest som en håndgribelig måde at måle min form fremgang på.
I må meget gerne komme med input til hvad I selv ville træne med henblik på at begynde at køre licens :)
Umiddelbart tænker jeg flere kortere intervaller, for at kunne følge rykkene.
 

Helt enig i at FTP-testen er en god måde at måle formfremgang på og en god måde at sætte sig realistiske mål, fordi det er resultater, som du kan måle på og følge løbende.  Eventuelt suppler med en 5-minutters test, hvis det er formen, som du vil måle på - det gør jeg selv nogle gange om året, og det kan vise en fremgang, som en 20-minutters test ellers ikke har målt. 

Hvilken wattmåler kører du med? Hvis wattmåleren ellers er kalibreret osv., tror jeg godt du vil kunne følge med i D-klassen ud fra de watt-tal du nævner herinde, medmindre du slet ikke kan komme op over 700 watt i accelerationerne. Så det er bare at springe ud i det. Hvad ligger du på af watt i gennemsnit en 15-sekunders spurt? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tusinde tak for input Alexander!
Jeg vil supplere med en fem minutters test. Jeg kan læse mig til at Kermit for eksempel tester inden for ét minut til 20 minutter for at danne sig en power profile, hvilket må give et endnu bedre indblik i hvordan det går med ens fremgang. Jeg tror dog at jeg vil holde mig til fem og tyve minutters testene indtil videre.
Jeg kører med et par Garmin vector pedaler - og så længe jeg sørge for at spænde med det korrekte moment og kalibrere, så ser jeg ikke de store udsving i mine træninger.
Hvad angår 15 sekunders spurt, så ligger jeg på ~770w.

Hvad angår min træning, så har jeg været en tur i Danmark i begyndelsen af august. Jeg fik kørt et par kortere ture, som dog primært var transport fra mine forældres hjem på Djursland ind til mine kammerater i Aarhus.
Men sikke det blæser i år!
Tilbage i Serbien skulle jeg lige bruge et par dage til at vænne mig til varmen igen.
Siden jeg kom hjem har jeg kun fået kørt én tur med intervaller, mens jeg har været på to længere ture med mine venner og en enkelt tur for at drikke kaffe.


Status for juli 2017:

2232 TSS
1251 kilometer

Zone 2
10:16:51    

Zone 3
6:15:03    

Zone 4
4:21:07    

Zone 5
1:23:14

Zone 6
0:41:57

Zone 7
0:12:24

Link to comment
Share on other sites

I forgårs kørte jeg tre sæt intervaller med to minutters aktiv på 380 watt og ét minuts pause og seks minutter i mellem sættene.
På turen hjem kørte jeg tre 15 sekunders spurter, for at se hvor de ligger henne af cirka.

EMWZIQi.pngEMWZIQi.png

 

I dag tænker jeg at køre et par timer med nogle 20 minutters sweetspot intervaller.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...


Om jeg fik kørt nogle 20 minutters sweetspot intervaller den 23. august?
Det gjorde jeg næsten. De to første blev kørt som threshold og blev på 20 og 19 minutter.
Det tredje blev dog holdt i sweetspottet:

fh46MSo.png


Vores besøg her i landet er snart slut, så jeg har prioriteret de sociale ture, det resulterer dog i en helt masse zone 1, da det er en meget blandet flok jeg cykler sammen med.
Den 3. september fik jeg kørt en ny ftp test, som gav 10 watt højere end den jeg kørte i juli. Jeg fik desværre begyndt tidligere på bakken end sidste gang, hvor jeg efter 20 minutter fortsat havde en kilometer til toppen, men denne gang løb jeg tør for stigning med to minutter igen, så det blev lidt noget hø.

I dag mødtes jeg med en for at cykle en længere tur, desværre kom vi uheldigt afsted efter cirka fem kilometer, hvor han muligvis rammer et hul eller lignende og mister kontrollen over sin cykel, hvor ved han får klikket ud og får sin fod ind i mit baghjul, som blokerer. Det lykkedes mig dog at holde mig på cyklen mens vi taber fart. Min kammerat fik et par hudafskrabninger og et skævt forhjul, jeg mistede desværre alle egerne i venstre side og fik et knæk på sadelstagen (hedder den den?).
Vi fik fat på en bil og kørt min cykel til den lokale cykelmekaniker, som lavede nogle opkald, så nu er min ramme i hans varetægt og hans bekendte vil se om det kan repareres.
Det har betydet at jeg her til aften har smidt en længere frempind på min kærestes ramme og hævet sadlen til en komisk højde, jeg tror lige det kan gå indtil vi kommer hjem, men det er selvfølgelig ikke optimalt.

 

 

Status for august 2017:

2453 TSS
1259 kilometer

Zone 2
11:11:45   

Zone 3
5:47:09  

Zone 4
3:49:49   

Zone 5
1:40:27

Zone 6
1:07:37

Zone 7
0:28:34

Link to comment
Share on other sites

Vejret har været dårligt de sidste par dage, nok meget lig det danske med 10 grader og regn.
I dag kørte 40/20 intervaller, fem gentagelser og fire sæt med fem minutters pause i mellem.
Jeg endte selvfølgelig i en ordenlig regnbyge, så jeg var godt gennemblødt, da jeg kørte tilbage imod byen.
Inden jeg tog hjem kørte jeg et AT-interval rundt om Ada søen på 12 minutter.

iZTlyiJ.png

Her et billede af cyklen jeg bruger for tiden:
TEhxXJB.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kørte motionsløb hernede i går. Det var meget underholdende.
En rute på 127 kilometer med 1700 højdemeter.

5jATGuE.png

Jeg nåede at tisse af to gange før starten gik, men havde stadig for meget væske i kroppen, så efter 40 kilometer måtte jeg hurtigt af cyklen for at tisse, der var heldigvis et par andre, der også havde øjnet muligheden for en kort pause, da vejen faldte stødt ned mod en by inden rutens længste stigning på 10 kilometer skulle passeres.
Fire kilometer inden stigning forsøgte tre serbere i nationaldragter at køre væk, ingen reagerede, så jeg satte efter dem, jeg fik selvfølgelig ikke hul, men fik trukket resten af gruppen med.
Jeg fik spist og drukket lidt og tempoet var meget konservativt de første seks kilometer, hvor stigningen er mellem 3-5%, men da vi ramte den sidste halvdel, hvor den begynder at stige med 7-8% måtte jeg se mig sat. Jeg slap frontgruppen og kiggede bagud og kunne se at der var en gruppe på 10-12 mand på vej op bagfra.
Dem ventede jeg på og forsøgte at komme med på hjul, men det holdt hårdt. Især de sidste 400 meter til toppen er slemme med procenter over 15.

På toppen stod der folk og langede vandflasker, desværre helt almindelige halvliters flasker, som er for små til dunkholderen, så jeg tog den ind på maven inden nedkørslen.
Kort efter nedkørslen indhentede vi en af mine venner, som lå for sig selv, han havde desværre fået krampe og var ikke i stand til at sidde med.
Vi fulgtes fint i gruppen og ingen kørte væk på den sidste rigtige stigning, som er 2.7 kilometer lang og stiger med 7% i gennemsnit, den kommer i tre dele, første del med stigningsprocenter over 10%, så et nogenlunde fladt stykke, en ny stigning med max på 15%, så endnu et fladt stykke og så en sidste stigning med et max på 22%.
De sidste 20 kilometer falder vejen ind til byen kun afbrudt af nogle små bakker. Der var ikke nogle der var interesseret i at føre, men det var nok fordi at folk var trætte, for på de sidste 300 meter var det kun en italiener, som havde kræfter til en spurt - eller interesse i det.
I alt blev det til 3 timer og 30 minutter med normalized power på 295 watt.

Første mand på toppen af Kosmaj scorede sig et sæt campagnolo bora one.
qSkQRt1.jpg

Der var en enkelt tandem i feltet og flere folk med enkeltstartbøjler.
LHzr3Xo.png

Kristijan Koren og Robert Kiserlovski havde en rolig dag på cyklen.
RzclFPi.png

M1iO2sx.jpg

Link to comment
Share on other sites

Min cykel kom tilbage i sidste uge, og jeg brugte den også i motionsløbet i søndags. Jeg kan ikke mærke en forskel og finishen er også blevet flot. Jeg fortryder dog lidt at jeg fik den malet, da det ville have været smart at kunne se stykket, hvor den er blevet repareret, så jeg bedre ville kunne se hvis der skulle opstå nye tegn fra skaden.

Da jeg rejser hjem i morgen, havde jeg besluttet mig for at sige farvel til Avala, ved at cykle op 20 gange.
En af mine venner mente at projektet var tilpas åndssvagt, så han ville gerne med. I løbet af dagen havde jeg aftalt at nogle af mine andre cykelkammerater ville kunne kigge forbi for at sige farvel og motivere os :)

På sjette omgang styrtede min kammerat desværre i et sving på nedkørslen, hvor han slog sin skulder. Vi tjekkede hans kraveben, men kunne ikke mærke noget brud.
Han måtte desværre stoppe og brugte efterfølgende fem timer i skadestuens ventesal.

Jeg endte med 190 kilometer, 5525 højdemeter og en gennemsnits hastighed på 22 kilometer i timen.
I alt 8 timer og 37 minutter på cyklen mens jeg var afsted i 9 timer og 48 minutter, så der gik lidt tid med at stå og snakke med mine venner og få nyt vand og spist.

Profilen for den færdige tur:
uRNnRJV.png

kDotn6l.png

 

Nu er jeg klar til at komme hjem til Danmark, hvor den største udfordring bliver at få trænet :)

Link to comment
Share on other sites

4MXALeQ.jpg

Tilbage i København og sikke en blæst!
I mandags var jeg med en kammerat forbi Dronningmølle. 125 kilometer og en ond modvind hele vejen nordpå.
På turen kom vi forbi Davinci cykler i Holte og Cranks & Coffee i Klampenborg. Fik set nærmere på en Cannondale caad12 og en Specialized allez sprint dsw, som er de to cykler jeg har haft i tankerne til næste år. Blev introduceret til en BMC alr også, som fås i et lækkert råt look i børstet aluminium hvor logoerne er poleret blankt op og en umalet carbon forgaffel.

De sidste mange dage har vi brugt på at besøge venner og familie samt at komme på plads i lejligheden. Jeg er ved at nærme mig en løsning hvad angår en hometrainer, som jeg måske kan få plads til i et kælderrum, men der skal lige trækkes noget strøm, så jeg ikke skal sidde i total mørke vinteren over :)
Min plan er at tage 12 ugers sweetspot base igennem trainerroad.com, og så bygge videre udfra det.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Det går heldigvis bedre med at få trænet, end med at få opdateret herinde :)
Jeg er ved at være igennem den første blok med sweet spot.
Det begyndte med en ftp test, hvor jeg som mange andre oplevede ikke at kunne træde de samme watt som udendørs.
Med udgangspunkt i mit resultat har jeg fået trænet mere eller mindre regelmæssigt og ser frem til næste uge hvor jeg skal køre en ny test med henblik på de næste seks uger.

Her et træningspas med 3x20 minutter på 280~ watt fra i går. Har lånt en computer og fået sat zwift op, så der er noget visuel stimulering under træningen.
HRR5Loi.jpg

Jeg har fået indrettet mig fint i vores kælderrum, hvor jeg har fået malet, samt indrettet en værktøjsvæg og sat nogle hylder op til diverse cykelrelaterede sager.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Blev desværre ramt af noget sygdom i sidste uge, så tog en sygedag og et par dage at komme tilbage i gear med træningen.
I weekenden var vejret helt perfekt, koldt, klart, men fremfor alt tørt :)
Så jeg fik taget min første tur udendørs i år, hvor jeg lørdag kørte i fire timer og søndag blev det til fire og en halv time udendørs i zone 2.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Weekenden startede uheldigt, da min kammerat havde haft en siver, som han først opdagede på vej ud ad døren, så vi blev forsinket.
Da han dukker op hos mig og jeg er på vej ned, så opdager jeg at mit forhjul også er fladt - jeg pumpede det ellers op aftenen forinden mens jeg klar gjorde cyklen til udendørs brug. Med de forsinkelser kom vi dog endelig afsted omkring klokken 10.
Ud over Farum, Hillerød og op til Hornbæk. På stykket fra Esrum til Dronningmølle kørte vi et enkelt interval, 30 sekunders spurt over ito  minutters zone 5 over i zone 4 for resten af tiden til Dronningmølle. Jeg endte ud med 370 watt over de seks et halvt minut det tog. De første fem minutter blev kørt med 400 watt, som tangerer min højeste fem minutters værdi fra sidste år, bortset fra at jeg nu vejer fire kilo mindre. Kaffe og kage i Hornbæk. Lige inden Hellebæk drejede vi ind mod Nygård, over Gurre videre til Søholm. I Lønholt ramte vi landevejen mod Hørsholm og planen var at dreje fra mod Karlebo, men vi overså skiltet. Fra Hørsholm tog vi Folehaven til Strandvejen og hjem. I alt blev det 120 kilometer, 28ish i snit og 240 NP.
Ved Jonstrup kiggede solen frem for første gang og vi havde plus grader på hele turen, så det var helt perfekt :)

 

jgCsxfF.png

 

I dag regner jeg med at køre sweetspot på hometraineren.

Edited by Davai
Link to comment
Share on other sites

Det er da super lækkert med fremskridt.

Føler du trainerroad har hjulpet dig? Og hvad kører du på hometraineren, og hvormange timer ligger du i det om ugen?

Hvad er din FTP på hjemmetræneren, kontra udenfor? - Jeg oplever et enormt fald på hjemmetræneren.

Jeg er selv ved at følge et trainerroad program, dog kun low volume - da jeg slet ikke magter mere end en time på træneren indenfor. 

Link to comment
Share on other sites

  • Davai changed the title to Vejen tilbage til 4w/kg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share