Endomondo/Apple watch


SusanneR
 Share

Recommended Posts

Hej

Håber dette er det rette sted at spørge.

Jeg har nu gennem 5 mdr. brugt Apple watch serie 1 til mine gåture, men lige pludselig er min kcal forbrænding blevet noget lavere, hvilket jeg ikke forstår da min kondition ikke er forbedret.

Derfor valgt jeg at hente Endomondo, og her til morgen brugte jeg så både uret og Endomondo på tlf samtidig, for at kunne sammenligne når jeg kom hjem. Endomondo har self adgang til samtlige oplysninger på tlf. så som puls.

Da jeg kommer hjem sammenligner jeg og bliver s.. lidt sur da jeg ser at jeg på Endomondo nærmest ingen puls har haft, selvom den har adgang til pulsen. Så nu er jeg lige vidt med at finde ud af hvordan min kcal forbrænding er.

Hvad vil være det bedste at bruge for at få et nøjagtigt billede af hvad jeg forbrænder af kcal? Skal jeg have fat i noget helt andet, og hvad?

På de 2 billeder kan I se hvordan selv samme gåtur så ud med hhv. Apple watch og Endomondo.

IMG_1289.PNG

IMG_1288.PNG

Link to comment
Share on other sites

.... indtil enheden skal opdateres og Garmin ikke har styr på softwaren, så der er en masse der ikke virker før næste hovsa-update. Eller hvis man har en Virb Elite og ikke lader den op med jævne mellemrum, så KAN den bare ikke lade op men slukker og afviser opladeren.

Men når der virker, er der ingen tvivl om at der er toplækkert.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share