Sign in to follow this  
C-S

Kritik af nyt HST program

Recommended Posts

Hej Molboere.

Efter en lang træningspause har jeg også valgt at springe på Fulbody vognen.

Målet med træningen er naturligvis at øge muskelmassen.

Jeg har i løbet af weekenden klasket et program sammen som jeg godt kunne tænke mig at få lidt respons på.

Men jeg er lidt i tvivl omkring valg af øvelser og sæt ?? :confused2:

Programmet:

Øvelser Antal sæt

Squat 2

Rumænskdødløft 2

Decline Dumbell 2

Yates Rows 2

Millitary Press 2

Standing dumbell Bent Lat. 1

Shrugs 1

Chin Ups 2

Dips 2

Preacher Curls 2

Wrist curls 2

Cable Crunch 2

Er rækkefølgen af øvelserne/valg optimal ?

Og kan man med fordel skifte mellem dec. dumbell og alm. bænk ? Her tænker jeg på om man kunne træne dumbell mandag og barbell fredag ?

Og er der for øvrigt nogen der har en formel til at udregne sit kalorie forbrug. Eller et link hvor jeg kan finde det.

På forhån tak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halløjsa

Dit program ligner det jeg selv har fået stykket sammen (vha inspiration fra diverse steder), så jeg vil umiddelbart sige at det ser OK ud (jeg er ikke ekspert).

Du kan sagtens skifte mellem dumbell bænk og almindelig bænk, men hvis du vil have hældning på i dumbell bænk, var det så ikke en ide at lave incline i stedet for decline...? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak for de hurtige svar ;)

FCB

Du kan sagtens skifte mellem dumbell bænk og almindelig bænk, men hvis du vil have hældning på i dumbell bænk, var det så ikke en ide at lave incline i stedet for decline...?

Har jeg valgt på baggrund af IMEG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this