kan ikke tage på i vægt


andreassvane
 Share

Recommended Posts

hejsa skriver her inde da jeg gerne vil have hjælp til at tage på i vægt. 

er 15 år, vejer 62 kg og er 191 cm høj. er pisse tynd og kan æde alt det jeg har lyst til uden der sker en skid. jeg går på efterskole lige nu så kan ikke bedstemme hvad jeg spiser til de store måltider. jeg spiser en masse usunde mellemmåltider og drikker nok 2 dåser cola om dagen. jeg vil bare have hjælp til at få noget mere sul på kroppen inden sommer, så jeg ikke ligner et skellet. har overvejet at købe noget weight gainer fra bodylab 

Link to comment
Share on other sites

21 minutter siden, andreassvane skrev:

træner ikke men vil bare have lidt mere fedt på kroppen da jeg nærmest ikke har noget

Der ikke noget du vil ønske dig, men for de fleste er det noget der kommer helt automatisk med alderen. Og du er kun 15 år, så du er ikke helt udvokset kropsmæssigt. Giv det er par år, så har du sikkert taget 15-20 kg på.

Link to comment
Share on other sites

Som Salt klogt skrev, du er midt i voksealderen. Du vil ikke tage fedt på, selvom du gerne vil. Pludselig en dag sætter det sig og så er du småfed og så er det pisse besværligt at blive slank igen. Mange lykkes aldrig med det og er tykke til de dør. Lige nu virker det nok svært at tro men når du bliver ældre, så kan du ikke se på en pose chips uden at tage på.

Begynd hellere at styrketræne og få noget muller på skroget i stedet for. Jojo, jeg indrømmer at det tager længere tid og kræver en større indsats. Men det med fedtet kommer du til at fortryde helt vildt om et par år. Måske allerede næste sommer. Musklerne vil være så meget federe at se på end blæver på vommen. Det er ikke det du vil læse men tro på os....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share