Her er en gratis applikation til at visualisere virtual rides, fx spinningstimer


vito
 Share

Recommended Posts

Det er muligt at tilslutte sin smarttelefon til nogle typer af spinningcykler og pulsbælter, og på den måde at modtage og aflæse diverse data i realtid, som fx effekt, kadence og puls.

 

Jeg går til spinning i FitnessWorld, som bruger cykler fra BODY BIKE. At se dataen i realtid gør spinningtimerne meget sjovere og min motivation stiger markant. Jeg har dog manglet et gratis program, som kan vise effekt- og pulsgraferne på en ordentlig og overskuelig måde efter timerne, da det er utilfredsstillende fx at sammenligne “gennemsnits watt” mellem de forskellige træningspas.

Jeg har lavet et webprogram, som kan vise de vigtigste grafer (puls, watt, kadence, fordelinger) og beregninger (fx Strava’s suffer score, weighted watt, og mange flere) på en nem og overskuelig måde. Applikationen er gratis, nem at bruge, minimalistisk og den baserer sig på data fra Strava’s database (så husk at upload jeres data til Strava).

Applikationen kan findes her:

https://chrlundg.shinyapps.io/Visualize-Virtual-Rides

Hvis I har nogle forslag til ændringer eller forbedringer, nye funktionaliteter, bugs eller ris og ros, så send mig endelig en e-mail :-) 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg har lavet en masse opdateringer af web-applikationen de sidste par dage. Fx har jeg lavet en side, hvor man kan se sine progression over tid (se vedhæftede billede).

Tjek det endelig ud, send gerne linket videre, og lad mig vide hvis der mangler noget, noget som ikke virker - så retter jeg det asap :-)

Linket er som altid:

https://chrlundg.shinyapps.io/Visualize-Virtual-Rides/

 

 

Selection_173.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share