shake inden foto


Scorpi
 Share

Recommended Posts

Jeg kom til at tænke på noget som nok er rimelig langt ude, men inden JS f. eks fik taget hans super seje fotos mener jeg han sagde at han spidste/drak noget salt og noget rødvin da salt og rødvin skulle få vandet væk på en måde, så ens muskler så større bedre ud. (JS nu må du meget gerne rette mig) Ville man så ikke kunne lave en hsake af en art man kunne tage lige inden man skulle se rigtig godt ud :) jeg kunne f. eks forstille mig den skulle se sådan her ud:

salt

alkohol (f. eks vodka)

kreatin

Da man med de 3 ting kan få vandet gemt væk, men hvad siger i til det. Kan man mixe en shake sammen der kan få en til at se lidt bedre ud?

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være det er mig der er helt galt på den, men binder salt og kreatin ikke lige netop vand til kroppen? :huh: Hvis din muskler er fyldt med vand kan de vel komme til at virke mere bløde og runde i det frem for mere hårde kantede muskler...., eller... :huh:

Edited by sokr@tez
Link to comment
Share on other sites

salt og kreatin er vist lige det man skal undgå.

fra vandpyt:

JS:For fornuftige mennesker, der IKKE ønsker at sætte livet på spil for at vinde et latterligt smagløst plastictrofæ, bør man undgå salt de sidste dage før en fotosession eller lignende.

Dette giver selvfølgelig KUN mening, hvis fedtprocenten er i bund!

En blanding af glycerol og rødvin kan give et sidste pift, idet glycerolen trækker væske ind i blodbanen og rødvinen virker svagt vasodilaterende.

For nyligt blev en kvindelig dansk bodybuilder foreviget med en cognacflaske for munde af samme årsag!

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på hvor salt lige nøjagtigt binder vandet, men vand det binder det.

Kreatin er en helt anden snak, da det kun binder vand i selve musklen. Det vand som ødelægger musklens detaljeringsgrad er det vand som man kan finde subcutant. Derfor er der ikke noget dårligt i kreatin, når man vil fremstå hakket. Tværtimod. Musklen bliver mere fyldig, istedet for flad.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Kreatin er en helt anden snak, da det kun binder vand i selve musklen. Det vand som ødelægger musklens detaljeringsgrad er det vand som man kan finde subcutant. Derfor er der ikke noget dårligt i kreatin, når man vil fremstå hakket. Tværtimod. Musklen bliver mere fyldig, istedet for flad.

hmm ok, så blev jeg det klogere...

Link to comment
Share on other sites

Inden at Mr. fitness detagerne skal på scenen indtager de store mængder chokolade for at tilføre energi til kroppen og chokolade giver også kroppen et insulinchok som skulle få musklerne til at se større og pænere ud, dette gør også at blodårerne bliver tydligere (ved ikke om dette skulle se bedre ud på billeder).

JS har sikkert også spist et par hundrede gram chokolade inden at disse billeder blev taget.

En anden ting er også at de bliver sminket og får totalt meget bruncreme på for at se mere markeret ud.

Specielt deres mavemuskler får en gang sort sminke, for at se mere merkerede ud.

Der er også brugt en professionel fotograf som ved hvordan lyset skal ramme kroppen for at give det bedste look.

Edited by TimK
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share