Pulverkur og træning


mr_nasty
 Share

Recommended Posts

Jeg overvejer at lave en kombineret træning-pulverkur-mad diæt. Hvad I måtte mene om dette er egenligt irrellevant, men jeg er rigtigt interesseret i at få nogle erfaringer fra nogle som har gjort noget lign. Måske ikke præcist, men nogenlunde.

Over tid vil jeg indfase træningspas 4-5 gange om ugen, mandag til fredag, når krop og form er til det. Det bliver alm. styrktræning med fokus på områder som jeg synes er små eller slappe og så naturligvis, vægttab da mine coronakilo er blevet til mere efter corona.

Er der nogle som vil komme med nogle ideer og erfaringer?

Link to comment
Share on other sites

Jeg gætter på at du ikke får svar. Her er næsten ingen brugere mere og vi skriver mest kun i vores logbøger - resten er levn fra “de go´e gamle dage”. F eks. var den tråd du skrev i går fra 2005. Hvad jeg ved af, er der ingen af os der er tilbage, der har været på pulvermad og har derfor ikke noget erfaring at byde ind med.

Hvis bodybuilding.dk stadig findes og har et forum, så prøv evt der. Eller noget Femina, Alt for Damerne - “ish”. Der er nok flere i det segment, som har erfaring med pulverkure - jeg tror ikke det er mange der styrketræner for alvor, der er over i den afdeling hvad kosten angår, andet end som proteintilskud men jo så KUN som tilskud.

Det nærmeste jeg personligt kan komme har været, at skifte få måltider ud med NUPO men det har aldrig fungeret for mig og har droppet det efter et par dage. 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg er lige præcis IKKE det segment du søger.


Men min beskedne viden siger mig, at pulverkure er kendetegnet ved massive kalorie underskud, hviilket ikke er et fænnomenalt udgangspunkt at køre styrketræning/muske opbygning på.

Selvfølgelig kan det lade sig gøre, men det er kontra produktivt 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share