Aminosyrer piller over 2gr.!


devito
 Share

Recommended Posts

Jeg er ihærdigt igang med at søge efter nogle billige aminosyrer piller(SU'en blir man jo ikke rig af :( )

Så er der nogen der har en god forhandler et sted i DK????

Er næsten overbevist om at jeg vil bestille i Tyskland.

pris eks.: Amino 4600 2.3gr 400 stk til ca 280kr, eksl. lev.

It's all about the money :blink:

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Tyskland er altid et deligt land (ikke sandt MDK? ;) )

Du skal nok overveje at finde dine kosttilskud dernede i fremtiden.

Jeg antager, at du har godt styr på din kost, ellers ville du ikke overveje amino piller, fremfor proteinpulver m.m.

jeg benyttede aminopiller sammen med et måltid mad, og som snack iløbet af dagen. Det er nemmere at tage dem med i skole, arbejde m.m. så de var ret handy, plus at de var godt som supplement til maden.

Der ud over, var det godt, imellem hver 3. time, dvs. 1,5t at snuppe et par, så man stadig holder kroppen igang og får tilført proteiner m.m. indtil næste måltid.

Er du ikke igang med sådanne mikromanagement finurligheder allerede, bør du droppe overvejelser omkring aminopiller og bruge dine penge på protein pulver.

Link to comment
Share on other sites

"bør du droppe overvejelser omkring aminopiller og bruge dine penge på protein pulver."

Det kan du roligt gøre under alle omstændigheder.

Der er INGEN som helst grund til at tro, at du opnår nogen som helst fordele ved at spise et par små amino-piller i ny og næ fremfor en meningsfuld dosis kvalitets whey, - tværtimod!

Der gives mange andre og mere underholdede måder at bruge mange penge på ganske lidt!

Kig f.eks. de bageste sider i Ekstra Bladet igennem, - der er i reglen noget for enhver smag, - også den dårlige! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hæhæ, nu stod der ingen steder at jeg havde købt en bøtte aminopiller, netop fordi de er så dyre - men jeg benyttede mig da af dem, da jeg fik muligheden for at prøve dem. Ellers har prisen været ret beskeden i mit tilfælde.

Jeg ved trods alt godt, at den store gavnlige effekt ikke kommer ud af at spise et par amino'er "i ny og næ". Men at det opvejer en psykologisk effekt, har jeg det godt med. Også selvom det er en relativ meget lille effekt, så mener jeg ikke at det skader ved at kroppen får lidt protein-snacks indenbords.

Sjovt at du nævner en meningsfuld portion whey - Jeg nævner ikke noget om at det skal være meningsfuldt UD FRA samme egentlige effekt som en portion whey. Dét ved jeg godt. Men stadig er de nemmere at transportere rundt med sig...

Link to comment
Share on other sites

Der er immervæk godt nok kilometer stor forskel på noget, der "ikke skader" - og så noget, der har en meningsfuld effekt!

Men jeg kan da godt følge dig i, at det er lettere at nappe en banan og 10-15 amino-børger på rastepladsen,- end det er at trække dieselgeneratoren ud af bagarummet, tilslutte Brauns industriblender og blande 5-10 ingredienser for at fabrikerede den ultimative shake!

Jeg købte selv 20 stk. 0.5l shakere i netto for et par år siden og medbringer altid et par stykker med kritisk afmålt whey-mængde :D samt vitamin og fiskeoliekapsler, hvis jeg ved, jeg kommer til at tilbringe mange timer uden for lands lov og ret!

Link to comment
Share on other sites

Så syntes jeg du skal købe noget proteinpulver i stedet  ;)

Jeg kan godt lide pilleformen, da den er handy og man ikke skal tænke på smagsretning :retard: ,der skal bare lidt vand til så er de indenbords... :D

Har også pulver ved siden af,men der er jo ikke altid man kommer direkte hjem fra træningen, og jeg kender ingen der tager en shake(blandet med mælk) ned i centeret hvis der ikke er nogen mulighed for nedkøling, varmt mælk, nam nam... :tongue:

Og det med pengene var ik i forhold til pulver,men indbyrdes mellem pillerne...

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Forresten synes jeg også det er skod ved pulver, at den væske man blander med oftes indeholder nok protein/aminosyrer i sig selv(nok ik alle nødvendige) så en del af pulveret faktisk er til spild, der skal jo ikke meget til for at man overdosere pulver, det ryger jo direkte ud igen når kroppen ikke har brug for det...

det er ihvertfald min erfaring...

Link to comment
Share on other sites

Og MANDEN spørg også efter nogle der er OVER 2000 mg - læs overskriften!! :rolleyes:

2gr. plus minus ;)

Bare de ikke er helt mini, så kan man jo stå og sluge piller en halv time efter træning :blink:

jeg kigger lidt efter stk. prisen eller pris pr.100gr.

Er glad for alle hendvisninger :bigsmile:

og det med at jeg ik drak vand til pulver, er fordi jeg har noget amino pulver som er uden smag, så mælk er nødvendigt.... har prøvet at blande med juice, det er eddermandme klamt... :retard:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share