Hvornår træner i?


Scorpi
 Share

Hvornår træner i normalt?  

38 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Absolut en personlig præference...

Qua min status som arbejdsløs har jeg den frihed til at vælge præcis hvornår jeg vil træne. Jeg foretrækker tidligt på dagen, oftest omkring kl. 11-13, fordi jeg hader myldertid og venten på ledigt udstyr for dens sags skyld. Derudover så har jeg først rigtigt fred i sindet efter jeg har trænet, og derfor betragter jeg tiden før træning lidt som spildtid. Netop derfor har jeg aldrig kunne affinde mig med organiseret sportsgrene, hvor man træner på faste tidspunkter. :o

Fordi jeg mindsker graden af opfattet spildtid ved at træne tidligt, så føles dagen også længere og mindre stressfuldt for mit eget vedkommende.

Jeg er en underlig snegl, ved det godt selv... :rolleyes: :lol:

Link to comment
Share on other sites

......Det er også bare fordi jeg kan træne i arbejdstiden

Hvad er det for et arbejde du har??? Det må jeg sgu også have!!! :lol: :lol:

Forresten så træner jeg på samme tidspunkt som Power Clauer....og også af samme grund. Jeg går så bare på handelsskolen, hvor der er endnu mindre fysisk arbejde - idræt er der nemlig ikke noget af :( øv bøv!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share