Perfect balance


Prehn
 Share

Recommended Posts

Jeg har lgie købt mig en flaske perfect balance, og det skal jo som bekendt indtages på en eller anden måde. Jeg valgte at fylde et shotglas halvt op, og slammede det efterføgelnde. det viste sig ikke at være noget hit, selv de dårligste snapse smage bedre end sådan et halvt shot perfect balance. Her er spørgsmålet så: "Hvordan indtager i det" ???

Link to comment
Share on other sites

Ind i munden, og skyl efter med et glas mælk, eller endnu bedre, cacaomælk :) Jeg tager selv en spiseske Udo's Choice hver dag, og når bare du drikker mælk eller cacaomælk lige efter, så smager du det kun meget lidt. Et havlt glas er også fint. Sørg også for at tage det inden du skal spise, så er du sikker på smagen forsvinder helt ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ud fra de ovenstående svar ser det ud til at I generelt spiser 1 spiseske Udo's eller Perfect B. om dagen.

Jeg har lige læst JS' artikel på getbig, og han anbefaler 25 gram om dagen (hvis ikke mere). En spiseske (ca. 15 ml) giver 12 g olie (v. 0.8 g/ml masssefylde).

På den anden side anbefale Udo på hans hjemmeside en spiseske pr. 25 kg kropsvægt.

Hvilke doser har I gode erfaringer med??

/Martin

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share