Grønsagsblanding


Guest Slettet_020112
 Share

Recommended Posts

Det er som bekendt utroligt sundt at spise en masse grønsager. Personligt kan jeg indimellem godt blive lidt træt af de normale gulerødder og grønne bønner, eller de mere almindelige grønsagsblandinger.

Jeg har dog fundet en grønsagsblanding som smager himmelsk.

Toscana Grønt fra Kvickly!!

Den smager simpelthen SÅ godt, og jeg kunne faktisk spise den alene uden tilbehør. Det er i hvert fald INTET problem at spise 3-500g sammen med en kalkun/kyllingfilet og en gang ris!

Specifikation:

Indhold pr. 100g

Energi: 70 Kcal

Protein: 3,0g

Kulhydrat: 5,5g

Fedt: 4,0g (mættet fedt 0g)

Kostfibre 5,0g

Er der nogen andre, som har prøvet den – og er det kun mig som kan blive forelsket i en grønsagsblanding? :)

NB! Man kan evt. selv spæde den op med ekstra gulerødder eller bønner – så holder den lidt længere! Lad i øvrigt være med at koge den i vand, da det skyller alle de lækre krydderier ud!!

Link to comment
Share on other sites

er der nogen andre, som har prøvet den – og er det kun mig som kan blive forelsket i en grønsagsblanding

ja.. jeg er også vild med den. Det er den med cashew nødder, soltørrede tomater, auberginer osv. ?

den er bare halvdyr, så det er med at slå til når de har dem på tilbud :w00t:

Efter jeg er begyndt at købe frisk grønt i massevis i Bazar Vest (mega billigt) oplever jeg dog, at det er sværere at få de frosne blandinger ned! :confused:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share