Mr Fitness


anabol
 Share

Recommended Posts

Kommer lige inde fra cirkusbygningen

HOLD KÆFT en fed stemning der var derinde

jeg vandt nemlig 2 billetter derind til

det er ikke sidste gang jeg skal se det show

alle dem fra Gladiatorene var også til stede derinde og masser af flotte damer :bigsmile:

Edited by anabol
Link to comment
Share on other sites

Shower var cool nok. Bare ærgeligt at Mr. Fitness handler så lidt om træning, IMO er størstedelen af konkurrencen om udstråling, smidighed, hurtighed og selvfølgelig charme... ikke meget træning over dem...

Rent kropsmæssigt er det ikke imponerende. Det kræver ikke mange års træning for at kunne deltage.

Link to comment
Share on other sites

Lars Hyttel der vandt sidste år er 186cm og konkurrere med en vægt på 86kg, så det er altså ikke de største gutter vi har fat i her.

Nu er meningen jo heller ikke at de skal være store, tværtimod er der blevet luget ud i rækkerne så de er mindre nu end før. De skal fremstå all-round atletiske, hvilket de vel egentlig også gør i meningsmands øjne.

Link to comment
Share on other sites

Rent kropsmæssigt er det ikke imponerende. Det kræver ikke mange års træning for at kunne deltage.

arhh det ervidst ik helt fair. Jeg vil nok påstå noget andet. Måske det ikke kræver mange års hypertrofi træning nej, men den atletiske del er trods alt også meget krævende.

og stadig 85kg i en 6-7% fedt, er alligevel en slat dog.

Ham gladiator gutten han er da noget større

Link to comment
Share on other sites

Sjovt! Tager man en gut som Ice, og gikker på hans stats, så måler hans overarme 42 cm.. Jeg synes ellers, at han virker ret splejset at se på, men ikke desto mindre, er hans overarme større end mine :unsure: :D

Wolf og Rex er da pænt store. Taget i betragtning af Wolf er 40 år holder han sig da godt.

Link to comment
Share on other sites

Sjovt! Tager man en gut som Ice, og gikker på hans stats, så måler hans overarme 42 cm.. Jeg synes ellers, at han virker ret splejset at se på, men ikke desto mindre, er hans overarme større end mine :unsure: :D

Wolf og Rex er da pænt store. Taget i betragtning af Wolf er 40 år holder han sig da godt.

Det overarmsmål må være taget på en superpumpet spændstig dag! Mine arme ligger ca. i samme størrelse på målebåndet og i al ydmyghed vil jeg sige at de ser større ud en Ices. :teachingfinger:

De eneste af Gladiatorene jeg finder imponerende er "Hector" og "Wolf", "Rex" (Lars Hyttel) er en pæn mand, men jeg vil ikke kalde ham imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har altid syntes at fitness deltagerne var nogen små tøser (større end mig, men jeg står heller ikke på en scene!), indtil jeg så Hennig Christensen verdensmester i fitness 2002!

Efter at have set ham i de film der er med ham på allnatural.dk og i gladiatorerne, har jeg ændret min mening 100%! Han er altså meget massiv! Ikke noget lille nips!

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

86kg i konkurrenceform er absolut ikke nogen lav vægt. Der er ingen her på MOL, hvertfald ingen fra MOL-Træf, der ville kunne præstere noget der kommer i nærheden af det.

Men der var heller ikke nogen af os der rendte rundt med små shorts og dansede… B)

Jeg kan IKKE få mig selv til at mene at Lars Hyttel ser stor ud på 86kg på de billeder her! Du må også tænk på at manden er temmelig høj, han står til 186, men de par gange jeg har stået ved siden af ham, har han virket højere end mig (jeg er 186).

mr-f-cup-2002.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg så lige at Wolf var 193cm og vejede 122kg og ud fra billedet ikke har nogen specielt høj fedtprocent, samtidig med at gladiatorerne vist testes for AS. Samtidig hører jeg her, at man ikke kan veje meget over 100kg trimmet som AS-fri, hvordan hænger det sammen :unsure:

Nu kan jeg selvfølgelig se, at han er rimelig høj og 122kg måske er lidt højt sat men alligevel :huh:

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke noget der forhindrer gladiatorer i at have brugt AS, før de blev gladiatorer. Der er en af dem, uden at kunne huske navnet :unsure: , som har nogle lede tævepatter.

Samtidig hører jeg her, at man ikke kan veje meget over 100kg trimmet som AS-fri, hvordan hænger det sammen

Det hænger nok meget sammen med ens højde. Hvis man er 2m høj og træner rigtigt, skulle det ikke være så svært at nå den vægt. Hvis man derimod er 1.75m er det straks en helt anden historie. Umiddelbart lyder det som en lige lovlig betingelsesløs tommelfingerregel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share